5 920 lukukertaa ·
11 vastausta
6k lukukertaa
11 vastausta
Kuinka lukita ketju toisessa päässä
Hei, minulla on ongelma. Haluan kiinnittää ketjun (kätting) lenkkiin, joka on kiinnitetty betoniseinään. Mutta mietin, miten voisin tehdä tämän. Ensimmäinen ajatukseni oli käyttää kierteitettyä sakkelia ja kiristää se niin, että avaamiseen tarvittaisiin työkaluja. Kohtuullinen ratkaisu, jos se toimii. Mutta en ole varma, miten sakkele toimii. Onko sakkele niin suunniteltu, että sen voi helposti avata ja sulkea? Eli helposti kääntää lukkolukkoa kierteissä voidakseen liu'uttaa sen sivulle. Onko teillä vinkkejä jostain muusta kuin sakkele, jota voisin käyttää tähän?
En siis halua pystyä avaamaan sakkelia uudelleen
Lisään kuvan selkeyden vuoksi
En siis halua pystyä avaamaan sakkelia uudelleen
Lisään kuvan selkeyden vuoksi
Vitsin shakelin kanssa on, että sitä voi avata uudelleen kyllä. Se ei taida olla ihan oikea sinulle.
Paras ratkaisu on varmaankin olla ketju, jossa on taottu rengas, jonka avulla voi tehdä silmukan. Muuten voit aina laittaa riippulukon sisimpään.
Hitsata yhteen lenkit on varmaan myös hyvä.
Paras ratkaisu on varmaankin olla ketju, jossa on taottu rengas, jonka avulla voi tehdä silmukan. Muuten voit aina laittaa riippulukon sisimpään.
Hitsata yhteen lenkit on varmaan myös hyvä.
Jäsen
· Stockholm
· 2 268 viestiä
Jos se on vain hetkellistä varasteluetta vastaan, voit ehkä sahata pois ruuvin pään sakkelista?
+loctite
+loctite
Joo, se on minustakinStoffeGbg sanoi:
Joo, tuo oli fiksu... se saa olla ratkaisu. Se ei suojaa arvoesineitä, vaan kyse on enemmän suojaamisesta henkilöitä tilasta, johon ei saa mennä luvatta.F fiskbuggaren sanoi:
Vaihda ketju, jossa on rengas lopussa?
Ketju läpi/ympäri sen, mikä on kiinni, sitten renkaan läpi ja niin toisessa päässä mitä haluat tehdä, ehkä laittaa lukko.
Muuten voit tehdä kuten ajattelit, mutta laittaa loctite ja kiristää. Tai sama mutta sahaa pois osa, josta saa otteen.
Ketju läpi/ympäri sen, mikä on kiinni, sitten renkaan läpi ja niin toisessa päässä mitä haluat tehdä, ehkä laittaa lukko.
Muuten voit tehdä kuten ajattelit, mutta laittaa loctite ja kiristää. Tai sama mutta sahaa pois osa, josta saa otteen.
Nyt olen tehnyt ostoksia. Surrningspunkten sijaan ostin ruuvin silmukalla. Ostin pidemmän ketjun, joka menee takaisin silmukkaan, ja kiinnitän kaiken riippulukolla. Ostin myös ankkuroidun massan ja universaalitulpan, jotka työnnän betoniin tekemääni reikään. Voin laittaa kuvan, kun olen valmis.
Kiitos vinkistä, mutta sellainen ketju olisi tullut liian kalliiksi itse asiassa.S Svante Svenson sanoi:Vaihda ketju sellaiseksi, jossa on rengas lopussa?
[bild]
Ketju läpi/jonkin ympärille, mikä on kiinni, sitten renkaan läpi ja sitten toisessa päässä mitä haluat tehdä, ehkä lukko.
Muuten voit tehdä kuten ajattelit, mutta käytä loctitea ja lisäksi kiristä. Tai sama, mutta sahaa pois osa, josta saa otteen.
Klikkaa tästä vastataksesi