Mutta siinä tapauksessa.
Sinulla on mahdollisuus suoristaa katto, jos kattoristikot ovat taipuneet.

Tämä tehtiin yhdessä talossa kylässä, 1,5 kerrosta, mutta kapea talo, ja he tekivät kunnon räystäät ja paksun katon, joten talo näyttää vähän oudolta, aivan liian suuri hattu.

Nyt en tiedä, mitkä ovat sinun olosuhteesi, joten se voi ehkä onnistua.

Protte
 
prototypen sanoi:
Mutta sittenhän se on niin.
Sinulla on mahdollisuus oikaista kattoa, jos kattotuolit ovat taipuneet.

Tämä tehtiin kylässä 1,5-kerroksisessa talossa, mutta talo oli kapea ja he tekivät kunnolliset katto-ulokkeet ja paksun katon, joten talo näyttää hieman oudolta, liian suuri hattu.

Nyt en tiedä sinun edellytyksiäsi, joten ehkä se onnistuu.

Protte
Ei tule mitään katto-uloketta ollenkaan, joten sillä ei ole mitään ongelmaa...

Terveisin

/PC
 
Näyttää myös epäilyttävältä.

Protte
 
Toivon, että saat olla kattoluukku ikkunat!!d?
 
Näyttää BRIO-talon kaltaiselta, mutta jos pidätte siitä, niin minun ei tarvitse katsoa.

Protte
 
prototypen sanoi:
Näyttää BRIO-talolta, mutta jos pidätte siitä, minun ei tarvitse katsoa.

Protte
Ihanaa, silloin siitä voi tulla jotain, joka erottuu ;-)
 
Kylässä, jossa asun, rakennettiin paljon rivitaloja 70-luvulla ilman ulkonemia, mutta osalle niitä on lisätty nyt.

Protte
 
Aion vaihtaa huonokuntoisen skånelängan katon. Vanhat kattotuolit poistetaan, mutta suoraan talon läpi kulkevat palkit jäävät. Aion rakentaa ulospäin, jotta sisätilaa ei menetetä.

1. Katto koostuu 220+70 mm palkeista.
Onko väliä, mikä palkeista tulee sisäpuolelle ja mikä ulkopuolelle?

2. Miten tehdään räystäällä? Tällä hetkellä ulkokatto menee erittäin alas ulkoseinän yli. Ajatuksena on leikata se ulkoseinän tasolle ja rakentaa ulospäin, jotta räystäs ulottuu ulospäin eikä alaspäin, mutta en tiedä miltä se näyttää tällaisessa talossa.

Punainen skånelänga, jossa harjakatto, antenni ja satelliitti. Oikealla puolella puupino ja puita, sininen taivas taustalla.
 
Bump
 
Saat selittää paremmin, koska en ymmärrä, mikä säännöistä pitäisi olla ulospäin.
Kuinka alas katto menee, riippuu seinän korkeudesta, kattokulmasta ja siitä, kuinka paljon katto ulkonee.

Protte
 
Se oli kysymys, onko väliä, tuleeko 220 tai 70 mm ulommaksi.

Olen vähän miettinyt ja näyttää siltä, että kattoristikot päättyvät noin 20-30 cm korkeammalle kuin katon reuna on nyt. Kattoristikoista on lyöty vinottain alaspäin sääntö, joka muodostaa katon reunan. Kun vaihdan kattoristikot, en vedä katon reunaa alaspäin vaan se jatkuu suoraan ulos, joten katto päättyy korkeammalle.

Parempaa selitystä et saa 21;45, kun olen juonut 5 vahvaa olutta..:)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.