T Tooompaaa89 sanoi:
Mahdotonta arvioida pelkästään kuvien perusteella. BirgitSin neuvojen lisäksi ottaisin yhteyttä rakennesuunnittelijaan, joka tarkistaa edellytykset (kattorakenne, omapaino, tuulikuormat, lumikuormat) kestävän ratkaisun löytämiseksi. Vaihtoehto 2 voi olla, että liimapalkkien toimittaja voi auttaa laskennassa (esim. moelven). Huomaa, että kantavaa rakennetta koskevat muutokset vaativat rakennusilmoituksen ja aloitusluvan kunnan rakennusvirastolta. Useimmiten he vaativat myös sertifioidun valvontavastaavan.

Jos tarvitset apua jälkimmäisessä, autan mielelläni. Ystävällisin terveisin
Jos asut Orustin lähellä, olen erittäin kiinnostunut avusta tässä asiassa. Olen juuri aikomassa, kaikkien ketjun antamien hyvien neuvojen perusteella, ottaa yhteyttä rakennesuunnittelijaan.
 
K Kane sanoi:
Eikö H-palkki ole parempi?
T-palkin kanssa voit asettaa välipohjan laudat jonkin päälle. Se ei onnistu H-palkillla, jos haluaa saada palkin alapinnan samaan korkeuteen kuin sisäkatto.
 
  • Tykkään
Nickodemussnickrar
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.