Olemme remontoimassa parvekettamme, klassinen 50-luvun aaltopelti.

Mikä on paras tapa kiinnittää pelti olemassa oleviin pylväisiin? Popniitata kiinni?

(lainattu kuva)
 
  • Vanhan talon parveke, jossa on 50-luvun sinimuotoinen teräslevy edessä, kiinnitetty punatiiliseen seinään.
Useimmat ovat yleensä popniittauksella kiinnitettyjä..
 
plåtrickard plåtrickard sanoi:
Dom flesta brukar vara popnitade..
Kiitos, miten pitäisi ajatella popniitin pään pituutta, jos levyn teline on sanotaan 5mm paksu ja levy on 2mm paksu, miten paksu popniitin pään pitäisi silloin olla?
 
H
T tapaza sanoi:
Olen kunnostamassa parveketta, klassinen 50-luvun aaltopelti.

Mikä on paras tapa kiinnittää pelti nykyisiin tolppiin? Popniitata kiinni?

(lainattu kuva)
Saako kysyä mistä sait peltiä? Ostitko uutta? En ole löytänyt jälleenmyyjää, joka tarjoaisi hieman leveämpiä peltejä.
 
Olemme tehneet kauppaa Hogstad aluminium -yrityksen kanssa
 
  • Tykkään
hanson#16
  • Laddar…
T tapaza sanoi:
Kiitos, miten pituutta pitäisi arvioida popnitan pään osalta, jos levyn kiinnitys on sanotaan 5mm paksu ja levy on 2mm paksu, kuinka paksu popnitpää sitten pitäisi olla?
Epäilen, että olet valmis nyt, mutta noin 10mm
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.