7 683 lukukertaa ·
7 vastausta
8k lukukertaa
7 vastausta
Kuinka kiinnittää metallirangat?
Monet keskustelut metallirangoista verrattuna puisilla rangoilla näyttävät olevan, mutta mistään en löydä vastausta tähän kysymykseen:
Aion rakentaa uuden seinän metallirangoilla. Lattia on betonia, katto on kipsilevyjä ja puurunkoja niiden yläpuolella.
Mitä ruuveja pitäisi käyttää kiinnittämään alajuoksu betoniin?
Mitä ruuveja pitäisi käyttää kiinnittämään kattorangan kipsilevyyn ja puurunkoon katossa?
Aion rakentaa uuden seinän metallirangoilla. Lattia on betonia, katto on kipsilevyjä ja puurunkoja niiden yläpuolella.
Mitä ruuveja pitäisi käyttää kiinnittämään alajuoksu betoniin?
Mitä ruuveja pitäisi käyttää kiinnittämään kattorangan kipsilevyyn ja puurunkoon katossa?
se toimii hyvin röda plugg ja gips skruv kanssa
laitat metallikiskon kattoon..sun sanoi:Monia keskusteluja metallirankojen ja puurunkojen välillä näyttää olevan, mutta mistään en löydä vastausta tähän kysymykseen:
Aion asentaa uuden seinän metallirangoilla. Lattia on betonia, katto on kipsilevyä ja sen yllä on puurunkoa.
Mitä ruuvia minun pitäisi käyttää kiinnittämään alalista betoniin?
Mitä ruuvia minun pitäisi käyttää kiinnittämään kattolista kipsilevyyn ja kattopuurunkoon?
laita kipsinauha kiskoon ja ota kipsiruuvin ja ruuvaa kaiken läpi niin se pysyy.
alaohjauspuu. no, pistooli jos on.
muuten punaiset 5mm tulpat ja joku kipsiruuvi, joka mainittiin täällä aiemmin.
ystävällisin terveisin puuseppä estwing
http://www.wgprodukter.se/Nail-in_metallspikplugg.asp
Toimii erinomaisesti pohjakiskon kiinnittämiseen metalliprofiileihin.
Näitä kutsutaan myös spix (en tiedä oikeaa kirjoitusasua, mutta luulen sen olevan oikea)
Saatavilla Beijersilla ja Optimera sekä muissa hyvin varustetuissa rakennustarvikeliikkeissä.
Toimii erinomaisesti pohjakiskon kiinnittämiseen metalliprofiileihin.
Näitä kutsutaan myös spix (en tiedä oikeaa kirjoitusasua, mutta luulen sen olevan oikea)
Saatavilla Beijersilla ja Optimera sekä muissa hyvin varustetuissa rakennustarvikeliikkeissä.
Klikkaa tästä vastataksesi