Pian aiomme valaa uuden lattian kellariin, ja samalla ajattelin valaa paalut uudelle terassille, jotta välttäisin ylimääräiset kulut mahdollisesta betonin jäämästä kellarin lattiasta.

Jotta paalut tulisivat hyviksi, ajattelin vuokrata maaporakoneen ja asettaa valutangot reikiin ja täyttää uudelleen putkien ympärille. Kysymykseni on, kuinka kauan putket kestävät maassa ilman, että täytän niitä betonilla, haluaisin mahdollisuuksien mukaan valmistella paalut hieman ennen kuin valamme lattian.

Tietääkö joku?
 
A
Muutama kuukausi ulkona, tärkeintä on putki maanpinnan yläpuolella, jotta perustus ei näytä kissanpaskalta
 
Osta halvimmat viemäriputket sopivassa mitassa sen sijaan.
 
Jarlingar sanoi:
Osta edullisimmat viemäriputket sopivassa koossa sen sijaan.
Se voisi olla idea.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.