3 831 lukukertaa ·
10 vastausta
4k lukukertaa
10 vastausta
Kuinka irrottaa mineriittikanava?
Minulla on ilmanvaihtokanava ulkoseinässä 1,5-kerroksisessa talossa. Talo on rakennettu vuonna 1958. Olen purkanut suurimman osan, mutta en ole päässyt eroon pienestä asbestikanavasta seinässä, jossa ilmanvaihtoventtiilit ovat kiinni. Haluaisin poistaa sen, mutta se vaikuttaa kiilatuksi seinään. Siinä oli kaksi naulaa, jotka olen poistanut. Onko mitään vinkkejä, miten sen saisi poistettua rikkomatta sitä? Voisiko suihkuttaa vähän WD40:ä sen ympärille ja toivoa, että se liukuu helpommin ulos? Ideat ovat lopussa.
Tiedän sen, mutta olisi helpompaa asentaa uusi venttiili ilman tätä siellä, en tiedä, onko olemassa uusia venttiilejä, jotka sopivat näihin edes tänään..Staffan2000 sanoi:
H
Hallerudsbo
Työkaluhullu
· Värmland
· 3 837 viestiä
Hallerudsbo
Työkaluhullu
- Värmland
- 3 837 viestiä
Minulla oli samanlainen talossani.
Hakkasin paskan palasiksi.
Olen yhä hengissä.
Se asbesti pelko, joka on olemassa, on liioiteltua.
Kerran tai kahdesti ei ole vaaraa, pahempi niille, jotka työskentelivät siinä koko ajan.
Hakkasin paskan palasiksi.
Olen yhä hengissä.
Se asbesti pelko, joka on olemassa, on liioiteltua.
Kerran tai kahdesti ei ole vaaraa, pahempi niille, jotka työskentelivät siinä koko ajan.
Poista ulkopuolinen ristikko, ehkä sinulla on siellä vielä enemmän nauloja. WD40 tai vastaava tuskin toimii, mutta käytä puupalaa väliin ja naputa kevyesti, niin saat ehkä tuntuman siitä, liikkuuko se yhtään vai onko täysin pysähtynyt.M Mattias E Svensson sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
