Tuntuu vähän typerältä kysyä, erityisesti kun en löytänyt ketään, jolla olisi sama kysymys useiden Google-hakujen jälkeen. Joka tapauksessa.
Pitäisikö varjolista asentaa seinää vai kattoa vasten? Eli pitäisikö "pitkän puolen" olla seinää vai kattoa vasten?
:x
On olemassa erilaisia skugglist-tyyppejä. Skugglist 21 asennetaan siten, että pitkä sivu on seinää vasten, kun taas Skugglist 43 asennetaan siten, että pitkä sivu on kattoa vasten. Skugglist 33 asennetaan siten, että sileä puoli on seinää vasten. (Kaikki tämä on Svensk Trä:n mukaan.)
Mutta niitä voi tietenkin kääntää mihin suuntaan haluaa, jos se näyttää hyvältä jollain muulla tavalla.