Miten voi siististi asentaa kattolistan vinoseinää vasten?
Haluan siis, ettei listaa ole vinolla osalla, vain katon kohdalla.

Olen itse ajatellut jotain vaihtoehdoista punainen, sininen tai vihreä liitetyssä kuvassa. Mikä on paras? Vai olenko aivan hakoteillä?

• Vinon katon kulma ja ehdotetut punaiset, siniset ja vihreät listavaihtoehdot, joissa lista on sijoitettu katon ja seinän liittymään.
Siellä missä vihreä viiva näyttää, on helpompaa olla ilman listaa, vaan hyvä sovitus tapetin ja viistokaton välillä.

miksi ei olisi lista vinossa katossa myös? jos aikoo olla listat täytyy olla ympäri koko huoneen muuten voi olla "snobbkant" tapetilla ympäri koko... yhdistä listat taitoskohdassa jättäen sen niin se näyttää hieman keskeneräiseltä mielestäni...

mångstekta sanoi:
miksi ei ole lista myös vinossa katossa? jos laittaa listoja, niitä pitäisi olla koko huoneen ympäri, muuten voi laittaa "snobbikantti" tapettiin ympäri... yhdistää listat taitoksessa, jättäen sen noin näyttää vähän keskeneräiseltä minun mielestäni...
Se riippuu siitä, miten sen tekee, voi laittaa päätytapetin ensin ja sitten vinotapetin
paljon helpompaa ja tyylikkäämpää kuin listat Olen kokeillut, mutta makuja on monia

Tein sen erittäin yksinkertaiseksi ilman yhtäkään gerningia käyttämällä foglistia ympäriinsä, ei näytä lainkaan tyhmältä itse asiassa, ja valmistuin tunnissa ehkä kahdessa huoneessa.

Ongelma on, että maalarin kusipää oli täysi tunari ja ei tapetoinut erityisen kauniisti. En oikeastaan halunnut kattolistaa ollenkaan, mutta hän ei ole antanut minulle mitään vaihtoehtoa, koska tapetti ei mene ylös asti, kaikissa kohdissa (toisin kuin kaikissa vinokatoissa)... Eli, pelastaakseni tilanteen, haluan laittaa kattolistan. Mutta minun mielestäni listan laittaminen vinokattoihin ei ole kaunista.

No niin. Ehkä otan vain 13 mm listan ja en välitä kauniista lopputuloksesta. Katsotaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.