19 168 lukukertaa ·
5 vastausta
19k lukukertaa
5 vastausta
Kuinka asentaa kattolista viistokattoon?
Jäsen
· Västra Götaland
· 780 viestiä
miksi ei olisi lista vinossa katossa myös? jos aikoo olla listat täytyy olla ympäri koko huoneen muuten voi olla "snobbkant" tapetilla ympäri koko... yhdistä listat taitoskohdassa jättäen sen niin se näyttää hieman keskeneräiseltä mielestäni...
Se riippuu siitä, miten sen tekee, voi laittaa päätytapetin ensin ja sitten vinotapetinmångstekta sanoi:
paljon helpompaa ja tyylikkäämpää kuin listat Olen kokeillut, mutta makuja on monia
Jäsen
· Västra Götaland
· 780 viestiä
Ongelma on, että maalarin kusipää oli täysi tunari ja ei tapetoinut erityisen kauniisti. En oikeastaan halunnut kattolistaa ollenkaan, mutta hän ei ole antanut minulle mitään vaihtoehtoa, koska tapetti ei mene ylös asti, kaikissa kohdissa (toisin kuin kaikissa vinokatoissa)... Eli, pelastaakseni tilanteen, haluan laittaa kattolistan. Mutta minun mielestäni listan laittaminen vinokattoihin ei ole kaunista.
No niin. Ehkä otan vain 13 mm listan ja en välitä kauniista lopputuloksesta. Katsotaan.
No niin. Ehkä otan vain 13 mm listan ja en välitä kauniista lopputuloksesta. Katsotaan.
Klikkaa tästä vastataksesi