Olen rakentamassa taloa paaluille. Kuvassa paalut on kiinnitetty paksuun liimapuupalkkiin, mutta miten kiinnitän parhaiten seinän pohjapuun liimapuupalkkiin? Olen asentanut pari reikälattaa, mutta mietin tuleeko siitä liian jäykkää, kun otetaan huomioon, että puu liikkuu vuodenaikojen mukaan. Tietääkö kukaan, toimiiko tämä vai miten pitäisi tehdä?
 
  • Rakennusprojekti plinttien päällä; näkyy punainen liimapuupalkki, delttiölevyt kiinnitetty sekä porakone. Taustalla puupuita ja tikkaat.
J
S Stureparken sanoi:
Olen rakentamassa taloa pylväille. Kuvassa pylväät on kiinnitetty paksuun liimapuupalkkiin, mutta miten kiinnitän parhaiten seinärungon liimapuupalkkiin? Olen laittanut pari reikälevyä, mutta pohdin, tuleeko tästä liian jäykkää ottaen huomioon, että puu elää vuodenaikojen mukaan. Tietääkö joku, toimiiko tämä vai miten pitäisi tehdä?
Se on hyvä, mitä olet ajatellut, mutta todennäköisesti riittäisi rakennesruuvit, jotka ruuvataan viistosti.
Mutta jatka reikälevyillä!
 
  • Tykkään
Stureparken
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.