Olen rakentamassa taloa paaluille. Kuvassa paalut on kiinnitetty paksuun liimapuupalkkiin, mutta miten kiinnitän parhaiten seinän pohjapuun liimapuupalkkiin? Olen asentanut pari reikälattaa, mutta mietin tuleeko siitä liian jäykkää, kun otetaan huomioon, että puu liikkuu vuodenaikojen mukaan. Tietääkö kukaan, toimiiko tämä vai miten pitäisi tehdä?