Hei, ystäväni haluaisi opiskella lisää voidakseen myöhemmin käyttää totalstationia. Tietääkö kukaan, mitä täytyy opiskella, sekä miltä prosessi näyttää, onko koulutuksella joku nimi.
 
Mittausalan teknikko tai Mittausinsinööri. On olemassa kaksivuotisia ammattikoulutuksia, esim. Kartotekissa. (www.kartotek.se)
 
Hei, joten täytyy opiskella johonkin näistä saadakseen pätevyyden käyttää totalstationia.
 
A Amir.aa sanoi:
Hei, joten täytyy opiskella jotain näistä saadakseen pätevyyden käyttää kokonaistasoa
No jaa, mitään pätevyyttä ei vaadita - se ei ole kuin ajokortti tai sähkölupa - varmasti voi opetella instrumentin aivan itsenäisesti, jos vain haluaa ostaa käytetyn kokonaistason ja touhuta sillä.

Mutta jos haluaa TYÖN alalta, työnantaja varmasti valitsee ensisijaisesti koulutettuja henkilöitä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.