4 674 lukukertaa ·
10 vastausta
5k lukukertaa
10 vastausta
Kottlata lattialle harvapaneelia varten
Hei
Olen parhaillaan remontoimassa eteistä, lattianiskat kulkevat nuolen suuntaan ja ovat noin 600cc 45x 250 tai sen lähellä, ja samalla tavalla aion kiinnittää harvaan asennetut kattopaneelit ja asentaa lattialämmitysputket myöhemmin. Riittääkö, että kottlaan 45x70 vai täytyykö minun kaivaa kaikki puru pohjaan saadakseni saman mitan? Ehkä voin kottlata 300cc?
Näin järjestys on, kun se on valmis...
Lattianiska kottlingin kanssa, harva paneeli lämpölevyllä ja putkella, 10mm puru ja vinyyliklick-lattia
Olen parhaillaan remontoimassa eteistä, lattianiskat kulkevat nuolen suuntaan ja ovat noin 600cc 45x 250 tai sen lähellä, ja samalla tavalla aion kiinnittää harvaan asennetut kattopaneelit ja asentaa lattialämmitysputket myöhemmin. Riittääkö, että kottlaan 45x70 vai täytyykö minun kaivaa kaikki puru pohjaan saadakseni saman mitan? Ehkä voin kottlata 300cc?
Näin järjestys on, kun se on valmis...
Lattianiska kottlingin kanssa, harva paneeli lämpölevyllä ja putkella, 10mm puru ja vinyyliklick-lattia
Haluatko tehdä niin säästääksesi korkeutta?
Näen, että voi olla vähän heilahtelua palkkien välillä silloin, ei niin paljon, mikä kantaa pistekuorman 10mm lastulevyllä.
Jos käytät 22mm lattialastulevyä, sen pitäisi toimia ilman ongelmia. Silloin käytät vain harvataittoa pitämään GV:tä ylhäällä. Muuten se on paljon suurempi osa kantavaa rakennetta.
Näen, että voi olla vähän heilahtelua palkkien välillä silloin, ei niin paljon, mikä kantaa pistekuorman 10mm lastulevyllä.
Jos käytät 22mm lattialastulevyä, sen pitäisi toimia ilman ongelmia. Silloin käytät vain harvataittoa pitämään GV:tä ylhäällä. Muuten se on paljon suurempi osa kantavaa rakennetta.
Joo, se on säästääkseni vähän korkeutta. Minkä kokoisella koolauksella ja mihin cc:hen tarvitsen vakaan lattian? Kattopalkit ovat 50x250 ja 600cc.
Koolaus on 28x95 tai 28x120
Ja sen päälle 10 mm lastulevy.
Teen mieluummin tiheämmällä cc:llä koolauksen kuin kaivan alas pohjaan asti.
Koolaus on 28x95 tai 28x120
Ja sen päälle 10 mm lastulevy.
Teen mieluummin tiheämmällä cc:llä koolauksen kuin kaivan alas pohjaan asti.
Pystyyn asetettu 45*70 kortla 800 mm välein, niin harvalaudoituksen pitäisi kantaa tarpeeksi palkkien välillä.
Sovita lastulevyn sauma palkin tai harvalaudoituksen päälle, ja lyhyelle sivulle laitat harvalaudoituksen sauman alle ja ruuviliimaat sauman.
Sovita lastulevyn sauma palkin tai harvalaudoituksen päälle, ja lyhyelle sivulle laitat harvalaudoituksen sauman alle ja ruuviliimaat sauman.
Kiitos vastauksesta. Varmistan vain, että olen ymmärtänyt oikein. Aiemmin sanoit, että se voisi heiketä, mutta et nyt?C corre sanoi:
Jos sinulla on paksumpi kortling olemassa olevien lattiareglareiden välillä, niin luot uuden alustan, jossa rakoilupaneelit ja GV-letkut sijaitsevat. Riittävän monilla korvaat sen jäykkyyden, joka katoaa, kun käännät rakoilupaneelien suunnan ja asetat ne lattiareglareiden väliin.J jooohan sanoi:
Vertaa sitä, miltä lattia olisi näyttänyt, jos olisit asettanut rakoilupaneelit poikittain olemassa olevaan palkkirakenteeseen ja sitten asettanut lattian tämän päälle.
Klikkaa tästä vastataksesi
