On sisustettu tila kellarissa, jossa on kosteusläpäisy väliseinässä. Olen aikaisemmin pyytänyt putkimiestä sinne, ja hän sanoi, että sen kanssa täytyy vain elää. Pitää irrottaa ja maalata...

Nyt en ole tehnyt mitään tälle huoneelle kahteen vuoteen ja olen nyt poistanut paljon pehmeää rappausta, eikä haju ole homeinen vaan enemmän "kosteus".

Onko teillä hyviä korjausvinkkejä? Luin täällä 3 mm C-brukista? Olen käyttänyt husfixia talon ulkopuolella joskus. Se oli helppokäyttöistä, mutta ehkä ei sovi tähän? Tietääkö joku?!

Anteeksi, jos vaikutan täysin typerältä, sillä ehkä olen... ja köyhä ;) ja yksinhuoltaja haha

Mutta minun on pakko tarttua tähän huoneeseen enkä tiedä mistä aloittaa... tuntuu, että se puulattia pitäisi ehkä repiä pois (ei taida olla optimaalinen).

Lisäksi teini-ikäisellä pojallani on tarkoitus muuttaa tämä huone man-caveksi.

Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan. Myös maalausvinkit! Silikatista olen kuullut...

• Kellarissa huoneen kulma, jossa on kosteuden aiheuttamaa kulumaa seinässä. Lattiana puulaminaatti, lattialistat puuttuvat. Seinän vieressä valojohto.
  • Kellariseinän halkeamat ja vauriot; näkyy putki ja puulattia. Seinässä kosteuden aiheuttamia vaurioita.
Ei suoria vinkkejä korjaukseen, mutta milloin talo on rakennettu? Tiedätkö, onko betonin alla eristystä? Miltä muuten lattialista näytti takapuolelta?

Centano Centano sanoi:
Ei suoria vinkkejä korjaukseen, mutta milloin talo on rakennettu? Tiedätkö, onko betonin alla eristystä? Miltä muuten näytti lattiasokkeli takapuolelta?
Talo on rakennettu 52. Kevytbetoni… rappaus. Lattiasokkelin alla se oli huokoista… joten poistin sen ja raaputin pois kaiken löysän. Ehkä 1 cm löysää rappausta. Ei aavistustakaan, onko betonin alla eristystä…

Ajattelin enemmän varsinaisen jalustan takaosaa. Oletan, että se on puuta, ja jos se on ollut märkä, se on voinut homehtua.

Centano Centano sanoi:
Ajattelin enemmän varsinaisen sokkelin takaosaa. Oletan, että se on puuta ja jos se on ollut märkä, se on voinut homehtua.
Kyllä, se oli hieman homeessa. Joten se on heitetty pois.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.