279 lukukertaa ·
4 vastausta
279 lukukertaa
4 vastausta
Kosteus kellarissa, talon korjaus vai 3 mm C-laasti ?
On sisustettu tila kellarissa, jossa on kosteusläpäisy väliseinässä. Olen aikaisemmin pyytänyt putkimiestä sinne, ja hän sanoi, että sen kanssa täytyy vain elää. Pitää irrottaa ja maalata...
Nyt en ole tehnyt mitään tälle huoneelle kahteen vuoteen ja olen nyt poistanut paljon pehmeää rappausta, eikä haju ole homeinen vaan enemmän "kosteus".
Onko teillä hyviä korjausvinkkejä? Luin täällä 3 mm C-brukista? Olen käyttänyt husfixia talon ulkopuolella joskus. Se oli helppokäyttöistä, mutta ehkä ei sovi tähän? Tietääkö joku?!
Anteeksi, jos vaikutan täysin typerältä, sillä ehkä olen... ja köyhä
ja yksinhuoltaja haha
Mutta minun on pakko tarttua tähän huoneeseen enkä tiedä mistä aloittaa... tuntuu, että se puulattia pitäisi ehkä repiä pois (ei taida olla optimaalinen).
Lisäksi teini-ikäisellä pojallani on tarkoitus muuttaa tämä huone man-caveksi.
Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan. Myös maalausvinkit! Silikatista olen kuullut...
Nyt en ole tehnyt mitään tälle huoneelle kahteen vuoteen ja olen nyt poistanut paljon pehmeää rappausta, eikä haju ole homeinen vaan enemmän "kosteus".
Onko teillä hyviä korjausvinkkejä? Luin täällä 3 mm C-brukista? Olen käyttänyt husfixia talon ulkopuolella joskus. Se oli helppokäyttöistä, mutta ehkä ei sovi tähän? Tietääkö joku?!
Anteeksi, jos vaikutan täysin typerältä, sillä ehkä olen... ja köyhä
Mutta minun on pakko tarttua tähän huoneeseen enkä tiedä mistä aloittaa... tuntuu, että se puulattia pitäisi ehkä repiä pois (ei taida olla optimaalinen).
Lisäksi teini-ikäisellä pojallani on tarkoitus muuttaa tämä huone man-caveksi.
Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan. Myös maalausvinkit! Silikatista olen kuullut...
Talo on rakennettu 52. Kevytbetoni… rappaus. Lattiasokkelin alla se oli huokoista… joten poistin sen ja raaputin pois kaiken löysän. Ehkä 1 cm löysää rappausta. Ei aavistustakaan, onko betonin alla eristystä…Centano sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi