18 588 lukukertaa ·
25 vastausta
19k lukukertaa
25 vastausta
Korkean aidan mitat suureen hyötypuutarhaan 8 x 15 m
Kiitos! Puristuslistat ovat itsetehdyt, leikatut 120x28 pöytäsirkkelillä. Luulen, että ne ovat 28x28 (4 kpl per lauta).
O OlaF sanoi:
Hei!
Riski, että et saa vastausta:
Oletko ratkaissut portin ja voitko laittaa kuvan?
Todella hieno projekti!
/Fredrik
Riski, että et saa vastausta:
Oletko ratkaissut portin ja voitko laittaa kuvan?
Todella hieno projekti!
/Fredrik
Ei, en päässyt eteenpäin portin kanssa. MUTTA kehys ja puutavara ovat valmiiksi leikatut autotallissa, ja mustat porttisaranat samoin. Kauriit vierailivat syksyllä ja söivät paniikissa kaiken mitä löysivät... joten kyllä, portti on etusijalla nyt keväällä.fredrik.sleman sanoi:
Hieman väliaikaisesti asetettu. Pitää nostaa enemmän, ja sitten grindstolparna pitäisi yhdistää johonkin yläosaan/koristeeseen/porttiin.fredrik.sleman sanoi:
Kehys ja vinotuki: 95x45
Klammeribbar: 28x28
Sama verkko kuin aidassa

Se näyttää erittäin hienolta.
Mitkä eläimet ovat jääneet ulos?
Minun täytyy rakentaa suoja amerikkalaisille pensasmustikoille ja marjatuomipihlajille, joita jänikset söivät viime talvena.
Riista-aita, jota harkitsen, on pienemmillä rei'illä verkon alaosassa, 50x150, juuri estääkseen pienempien eläinten kuten jänisten pääsyn. Harjateräsverkko on 150x150 tai 200x200. Uskon, että jänikset voivat päästä niistä läpi.
Mitkä eläimet ovat jääneet ulos?
Minun täytyy rakentaa suoja amerikkalaisille pensasmustikoille ja marjatuomipihlajille, joita jänikset söivät viime talvena.
Riista-aita, jota harkitsen, on pienemmillä rei'illä verkon alaosassa, 50x150, juuri estääkseen pienempien eläinten kuten jänisten pääsyn. Harjateräsverkko on 150x150 tai 200x200. Uskon, että jänikset voivat päästä niistä läpi.
Ainoastaan kauriita meillä. Se on 150x150 (6mm aine). Tietysti voi lisätä kanaverkkoa alareunaan pienriistalle, mutta meidän kolme kissaa metsästävät mielellään kilpailijoita. Onnea matkaan👍Pjosk75 sanoi:
Se näyttää erittäin hienolta.
Mitkä eläimet ovat jääneet ulkopuolelle?
Minun täytyy rakentaa suoja amerikkalaisille mustikoille ja hunajamarjoille, joita jänikset söivät viime talvena.
Villieläinaita (Viltstängsel), jota harkitsen, on pienempiä reikiä alhaalla, 50x150, juuri estämään pienempiä eläimiä, kuten jäniksiä, kun taas vahvikeverkko on 150x150 tai 200x200. Luulen, että jänikset voivat mennä läpi.
Tai hitsaa kiinni harjateräs kolmessa alimmassa rivissä. Oletan, että jänikset harvoin kiipeävät saadakseen ruokaa.
Täytyy laskea koko juttu. 50 metriä viltstängsel maksaa vähemmän kuin 25 kappaletta armeringsnät, ja aita riittää harvemmilla tolpilla. Maa on kalteva, joten yksi menetelmä saattaa olla helpompi kuin toinen.
Täytyy laskea koko juttu. 50 metriä viltstängsel maksaa vähemmän kuin 25 kappaletta armeringsnät, ja aita riittää harvemmilla tolpilla. Maa on kalteva, joten yksi menetelmä saattaa olla helpompi kuin toinen.
Kiitos! Tila on nyt myynnissä —->>
https://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-orbyhus-tierps-kommun-akra-201-21612967
https://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-orbyhus-tierps-kommun-akra-201-21612967
Klikkaa tästä vastataksesi