Hei!

Remontoimme asuntoamme ja tarvitsemme korjata seinän kolot.

Olen etsinyt ja löytänyt tuotekategorioita, jotka eroavat merkittävästi hinnaltaan. Tuotteet kuten Cascos Husfix ovat kalliita ja niitä myydään usein pienemmissä pakkauksissa, kun taas esimerkiksi (https://www.bauhaus.se/lagningsbruk.html#full-description) Combimix - Tasoite myydään 20 kg säkeissä alle 100 kr. Miten tuotteet eroavat toisistaan ja mitä pitäisi valita? Olemme käyttäneet Husfixiä useissa aiemmissa remonteissa ja se on aina toiminut täydellisesti. Kysymys koskee oikeastaan sitä, mitä ongelmia saatan kohdata halvemmalla paikkausaineella.

Liitän 3 kuvaa, jotka näyttävät käyttötarpeen. Seinän epätasaisuudet pitää tasoittaa ja valmistella tasoitukseen, maalaukseen ja listoihin.

• Olohuoneen nurkka, jossa on vaurioitunut ja epätasainen seinä, seinässä halkeamia ja reikiä; keskeneräinen remontti, valmis tasoitukseen ja maalaukseen.
  • Seinä, jossa on reikiä ja epätasaisuuksia, odottaa paikkausta ja tasoitusta ennen maalausta ja listojen asentamista.
  • Rei'itetty muurattu seinä, jossa halkeamia ja epätasaisuuksia korjausta varten, näkyvissä ikkunan vieressä.
Ei aivan vastaus kysymykseesi, mutta; Sellaiseen korjaukseen käyttäisin kipsilaastia. Maksaa noin 200 kr 25 kg säkiltä.

Kipsilaasti on paljon helpompi käsiteltävä, erityisesti sisätyöstämiseen.

Onpa kaunista! Käykö tavallinen ruuvi ja proppu kipsirappaukseen?

Kyllä, sen pitäisi mennä hyvin. Itse olen laittanut melko paljon kipsikittiä talossani, enkä ole tähän mennessä törmännyt mihinkään ongelmaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.