jos sinulla on vielä vanhoja kiviä, jotka ovat irronneet, niin ne voi vain korjata. Poista vanha sauma ja muuraa uudelleen. Muussa tapauksessa pitää hankkia uusia kiviä muurattavaksi. En näe tarvetta purkaa kaikkea muutaman irronneen tiilen takia. Upea takka.
jos sinulla on jäljellä vanhoja kiviä, jotka ovat irronneet, niin voit vain korjata. Poista vanha saumaus ja muuraa uudestaan. Muuten täytyy hankkia uusia kiviä muurattavaksi.
En näe syytä purkaa kaikkea muutaman irronneen tiilen vuoksi. Hieno takka.
Luulen, että rikkoutuneet kivet ovat tallessa.
Miten puhdistaa saumaus? Ja miten muuraan rikkoutuneet?
Sinä raaputat, hiot, harjaat ja/tai hakkaat pois sauman. Harkitsisin uusien kivien hankkimista, mutta ne eivät näytä tavallisilta kiviltä, joten niiden löytäminen voi vaatia hieman etsimistä tai ainakin katkaisua. Takaisin asetetut haljenneet kivet näyttävät luultavasti melko kummallisilta.
Jos aiot tehdä sen itse, käytä aikaa menetelmän oppimiseen eli lainaa kirja tai ainakin lue sivustoja, jotka ovat erikoistuneet tämän tyyppiseen työhön.
Puhtaasta uteliaisuudesta. Mille on raukka liesi altistunut?
Kaavit, hiot, harjaat ja/tai hakkaut pois sauman. Harkitsisin uusien kivien hankkimista, mutta ne eivät näytä olevan standardikiviä, joten se voi vaatia hieman etsimistä tai vähintään leikkausta. Halkaistujen kivien takaisin asettaminen näyttää todennäköisesti melko oudolta.
Jos aiot tehdä sen itse, käytä aikaa menetelmän oppimiseen eli lainaa kirja tai ainakin lue sivustoja, jotka ovat erikoistuneet tämän tyyppisiin töihin.
Ihan mielenkiinnosta. Mitä se poloinen liesi on kokenut?
Yes, katson hieman tarkemmin miltä se näyttää seuraavan kerran kun olemme siellä ylhäällä. Todennäköisesti tulee myös sisäosa ennemmin tai myöhemmin..
Liesi on ollut alttiina tulenpoltolle ja luultavasti ihmisille, jotka ovat käyttäneet reunaa tukeakseen, kun laittavat monot jalkaan ym...se on ollut siellä vuodesta 1970...
/Jocce
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.