10 649 lukukertaa ·
6 vastausta
11k lukukertaa
6 vastausta
korjata kivirappuset?
Minulla on kivinen portaikko puutarhassa, koska maasto on vähän kumpuilevaa. Olen huomannut, että portaissa on halkeamia siellä täällä (portaikko on ~50 vuotta vanha). Miten portaikon voisi korjata niin, että se näyttää uudelta??...voihan tietenkin laittaa kevytbetonia juuri niihin halkeamiin, mutta se tulee kyllä näkymään...jos ymmärrätte??...onko kenelläkään vinkkiä?? ystävällisin terveisin M
hmm muistan, että käytin muutama vuosi sitten jotain nimeltä heydi tai jotain vastaavaa, jotta sain ruman portaikon kuntoon... se oli vähän kuin maalaisi rappausta, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ostettiin tavallisesta rautakaupasta tai ehkä se oli OBS.
Ota mielellään kuva portaista, niin on helpompi perehtyä ongelmaan ja ehkä myös löytää ratkaisu! 
Koskeeko se täysin kivistä tehtyä portaikkoa puutarhassa? Miksi sen pitäisi silloin näyttää uudelta? On viehätystä asioissa, jotka ovat saaneet vanheta ja siten saaneet patinaa, se on jotain, mitä ei voi ostaa rahalla! Ajattele kokonaisuutta: onko talo myös noin 50 vuotta vanha? Onko se kuin uusi kunnoltaan, onko tyyli aikalainen/moderni? Anna asioiden liittyä yhteen, niin saat esteettisen harmonian.
Mutta kuten aiemmin kirjoitettiin: lähetä meille mielellään kuvia, niin on helpompi ymmärtää ja antaa neuvoja.
Terveisin
Ronnie
Mutta kuten aiemmin kirjoitettiin: lähetä meille mielellään kuvia, niin on helpompi ymmärtää ja antaa neuvoja.
Terveisin
Ronnie
on vaikea ottaa kuvia...täällä pohjoisessa on edelleen vähän lunta
. Talo on vanha, mutta olen myös remontoimassa sitä. Siellä on halkeamia vähän siellä sun täällä, ja jos ne nyt aiotaan korjata, olisi toivottavaa "tasoitella" tai tehdä mitä nyt tehdään, jotta koko portaat saavat saman sävyn. Se sijaitsee tontilla ja on siellä, koska korkeusero on ~1 metri...ja se on noin 2 metriä leveä...korotuksella molemmilla puolilla......
/
M
/
M
Klikkaa tästä vastataksesi