Särjin vahingossa 3x4 cm pienen palan tiilestä "öppna" takan kohdalla. Voiko sen liimata jollakin?

Punainen tiili, josta on lohjennut 3x4 cm pala takan vieressä.
 
Rickard.
Mikä tahansa Montagelim.
 
Tai epoksi
 
Hienoa. Minulla on kotona jotain montagelim men arvaan, että on helpompaa saada siitä siistiä epoksilla. Kiitos vinkeistä!
 
Tyylikkäintä ja yksinkertaisinta on käyttää syanoakrylaatti-liimaa ja mahdollisesti aktivaattoria. Se tarttuu nopeasti, on näkymätön ja yhtä vahva kuin kokonainen pala tiiltä.
 
Ok! Katsotaanpa, mitä alueen pieni rakennuskauppa tarjoaa. Kiitos vinkistä!
 
Löytyi lopulta jonkin verran etsimisen jälkeen, ja tämä on CA-pohjainen sisällön ilmoituksen mukaan. Se näyttää istuvan hyvin ja näyttää ok.

Pieni tuubi CA-pohjaista liimaa tiiliseinää vasten, jossa lukee "SEKUND" ja "Gele".
 
  • Tykkään
Johan Gunverth
  • Laddar…
Rickard.
Ca-liima on se, mitä usein kutsutaan superliimaksi. Saatavilla on eri koostumuksia, ja hieman paksumpia on todella hyödyllisiä. Käytän paljon Bilteman liimaa lelujen korjauksiin ja harrasteprojekteihin ja mielestäni se sopii hyvin useimpiin tarkoituksiin lukuun ottamatta kaikkein hienointa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.