Oikeastaan kaksi kysymystä, mutta otsikosta tulisi niin pitkä...
Ensimmäinen on, miten täytän raon autotallin lattian ja seinän välillä parhaalla tavalla? Husfix? Joku kulmarauta? Minulla on car-in-portti, joten tuntuu, että se on repinyt seinän irti lattialaudasta.
(pahoittelen väliaikaista verkkoaitaa)
Toinen on, miten korjaan pudotuksen autotallin lattiasta parhaiten ja mahdollinen pikakorjaus. Kyseessä on nimittäin melko jyrkkä ja kova reuna. Parasta olisi varmaan jonkinlainen valu? Pikakorjaus pari painekyllästettyä ramppia (jäämäpuutavaraa)?
Mja, tietysti on vähän reikiä itse seinässä, mutta suurin huoli on laatan ja seinän välissä. Tuntuu siltä, että seinä on irronnut laatasta, on car in port, joka varmasti rasittaa jonkin verran.
Reunan garagesta voit ratkaista helposti kylmäasfaltilla.
Voitko sekoittaa vähän betonia ja täyttää halkeaman seinän vieressä? Seinän reiän saat varmaan sahattua siististi ja tuettua taakse sekä ruuvattua uuden kipsin paikalleen.
Joo, seinässä on joitain reikiä, mutta suurin ongelma on laatan ja seinän välissä. Tuntuu kuin seinä olisi irronnut laatasta, autokatoksessa, joka varmasti rasittaa jonkin verran.
Jos "car-in port" onnistuu hajottamaan autotallisikin, luulen että sinulla on isompia ongelmia kuin pelkät reiät kipsissä
Tiedätkö ulkoseinien koolauksen mitat ja kuinka alajuoksu on kiinnitetty betonilaattaan?
Itselläni on 95 x 45mm + 45 x 45mm pystykoolaukset + 145 x 45mm alajuoksu / sidepuu raskaalla autotallin ovella. On seisonut virheettömästi ja pystyssä yli vuoden.
Jos "car-in port" onnistuu hajottamaan autotallisi, sinulla on luultavasti suurempia ongelmia kuin vain reikiä kipsissä
Tiedätkö ulkoseinien kehyksen mitat ja miten alajuoksu on kiinnitetty betonilaattaan?
Minulla on itse 95 x 45 mm + 45 x 45 mm pystytolpat + 145 x 45 mm alajuoksu / yläkannatin raskaalla kääntöportilla.
On pysynyt virheettömänä ja pystyssä yli vuoden.
Hajota ja hajota, näen, että rako joustaa, kun portti avataan ja suljetaan. Lisäksi näyttää siltä, että itse seinä sijaitsee laatasta ulkopuolella, mikä on mielestäni outoa. Ehkä runkopuu on lahonnut alhaalta, mikä on aiheuttanut sen irtoamisen? Minun on yksinkertaisesti katsottava tätä tarkemmin.
On 70-luvun talo, jossa oli ennen kääntöportti, mutta edellinen omistaja vaihtoi sen Car-iniksi.
Kun tutkin kuviasi, huomaan että etäisyys maan ja ulkoseinän (puu) välillä on minimoitu
Miten 70-luvun suunnittelijat ajattelivat
Nyt en halua syyttää edellistä omistajaa, mutta... Syynä voi hyvin olla se, että autotallin etupuolen kivetys on liian lähellä seinää (ja päätypuuta) korkeudellisesti. Vähän lunta päälle niin kosteus pysyy varsin hyvin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.