Olen puhdistanut talon sisäseiniä, mutta en saanut niitä sileiksi kuten halusin. Nyt kun olemme maalanneet seinät, näemme kuoppia ja venytyksiä sekä hiekasta ja rappauslaudasta aiheutuvia kuvioita.
Yritin tasoittaa pintaa käyttämällä harjaa ja maalaamalla yli.
Mutta tuloksena oli vielä enemmän kyhmyjä ja siitä näkee, että se on maalattu jälkikäteen, lisäksi kun maalasin värillä päälle, se irtosi.
Kuopissa oli vain millimetrin ohut kerros.
Yksi kaveri sanoi, että käyttäisin pakkelia. Mutta haluan rapatun seinän rapatulla rakenteella, mutta vähän sileämpänä kuin se on nyt.
Miten minun pitäisi tehdä?
Ajattelin, josko voisi laittaa hiekkaa värin sekaan kun maalaan?
Tai liimaa ja hiekkaa ja väriä?
Kuten kuulette... Ideoita on ollut monia.
Alla kuvat kuoppaisesta seinästä ja auringon paistaessa seinään se ei näytä hyvältä
Alin kuva rappaus seinällä harjalla
Mutta se irtosi suoraan.
Olen puhdistanut talon sisäseiniä, mutta en saanut niistä niin sileitä kuin halusin. Nyt kun olemme maalanneet seinät, näemme kuoppia, viivoja ja kuvioita hiekasta ja rappauslaudasta.
Olen yrittänyt tasoittaa pintaa harjaamalla päällystyslaasti B:llä.
Mutta siinä tulee vielä enemmän kyhmyjä ja jälkikäteen maalattuna se näkyy, lisäksi kun maalasin värillä päälle, se irtosi.
Oli vain millimetrin ohut kerros kuopissa.
Kaveri sanoi ottaa kittiä päälle. Mutta haluan rapatun seinän rappausrakenteella, mutta hieman sileämmän kuin se on.
Miten teen sen?
Ajattelin, voiko maaliin maalatessa lisätä hiekkaa?
Tai liimaa, hiekkaa ja väriä?
Kuten kuulette, ideoita on ollut monia.
Alla kuvia kuoppaisesta seinästä, ja kun aurinko paistaa seinälle, se ei näytä hyvältä.
Alin kuva: rappaus seinällä harjalla.
Mutta se irtosi heti.
[kuva] [kuva] [kuva] 
Hei! Kuinka ratkaisit tämän?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.