Minulla on talo vuodelta -44, jossa on betoniperusta.

Talo sai laajennuksen ja kellaria laajennettiin, jolloin osa vanhan perustan ulkopuolesta, joka oli osittain maan alla, tuli osaksi sisäseinää. Kuvat näyttävät, kuinka uusi perusta on alkuperäistä vasten.

Ongelma: olen löytänyt kaksi halkeamaa ja poistanut irtonaisen rappauksen. Mutta kuten huomaatte kuvista, lattian rajassa ja vanhan perustan ulkopuolella on kosteutta.

Pitääkö minun ottaa huomioon jotain, kun korjaan reikiä, vai voinko vain jatkaa suoraan? Mietin, miten sementti kovettuu kosteissa olosuhteissa? Kuten toisesta kuvasta näkyy, osa seinästä on myös kostea.

/Andreas
 
  • Kuva vanhasta betoniseinästä, jossa on näkyvissä halkeama ja kostea kohta, lähellä lattian rajaa.
  • Betoni- ja laastiseinä, jossa näkyy kosteuden aiheuttamia vaurioita ja halkeamia vanhan perustuksen rajakohdassa uuden laatan kanssa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.