1 358 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Korjaa betoniseinä kaapin purkamisen jälkeen
Hei.
(Epävarma siitä, onko julkaisu päätynyt oikeaan ryhmään)
Olen tänään purkanut vaatekaapit makuuhuoneesta laittaakseni sitten katon ja lattialistat liukuoville Ikeasta o heidän pitkänomaiset kiinnikkeet, jotka kiinnitetään suoraan seinään, jotta jälkeenpäin voi kiinnittää lankakorit, ja minulla on myös tarkoitus olla vaatetangot. Mutta ensin minun täytyy korjata seinä, koska siellä oli vanha vaatekaappi, jossa oli karkeita, melkein desimetrin pituisia nauloja. Mitä minun pitäisi käyttää?
Olen myös irrottanut vähän tapettia ja kun vedin sitä mikä oli löysällä, pääsin betonille asti joissain kohdissa. Voinko käyttää remonttitapettia suoraan, kun olen hiukan hionut sen?
Kiitollinen avusta.
(Epävarma siitä, onko julkaisu päätynyt oikeaan ryhmään)
Olen tänään purkanut vaatekaapit makuuhuoneesta laittaakseni sitten katon ja lattialistat liukuoville Ikeasta o heidän pitkänomaiset kiinnikkeet, jotka kiinnitetään suoraan seinään, jotta jälkeenpäin voi kiinnittää lankakorit, ja minulla on myös tarkoitus olla vaatetangot. Mutta ensin minun täytyy korjata seinä, koska siellä oli vanha vaatekaappi, jossa oli karkeita, melkein desimetrin pituisia nauloja. Mitä minun pitäisi käyttää?
Olen myös irrottanut vähän tapettia ja kun vedin sitä mikä oli löysällä, pääsin betonille asti joissain kohdissa. Voinko käyttää remonttitapettia suoraan, kun olen hiukan hionut sen?
Kiitollinen avusta.
Se on todennäköisesti rappaus, joka on irronnut, ei betoni, olisin korjannut sen kipsilaastilla, mutta näyttää siltä, että siinä on sauma, missä tapetti loppuu, onko tapetoitu pinta tyyppiä kipsiseinä tai jotakin? On vaikeaa saada sitä saumaa olematta halkeamatta, yksi vaihtoehto on liimata kerros kipsiä juuri siihen seinään.
Okei… kipsimassa - merkattu! Kiitos!
”Limaa kipsiin”, siitä täytyy lukea lisää, en oikein ymmärtänyt.🙈 Kiitos vastauksesta!🙌🏼☀️
”Limaa kipsiin”, siitä täytyy lukea lisää, en oikein ymmärtänyt.🙈 Kiitos vastauksesta!🙌🏼☀️
Joo eli, näyttää siltä, että siirrytään kevytbetoniseinästä rappauksella jonkinlaiseen kipsiseinään tai muuhun, jossa sauma on. Jos vain tasoitat (riippumatta tasoitteen tyypistä), se todennäköisesti halkeaa ajan myötä, joten tarvitset jonkinlaista vahvistusta. Se voi olla kipsilevy, mutta silloin sinun täytyy laittaa kipsiä koko seinälle. Muuten esimerkiksi tasoitenauha tai remonttitapetti tasoituksen jälkeen.
Ah, ymmärrän. Olin ajatellut juuri tuota viimeistä; tasoitus, saumateippi ja remonttitapetti siihen päälle.P pjkw sanoi:Joo siis, näyttää siltä että se menee kevytbetoniseinästä rappauksella joksikin kipsiseinäksi tai vastaavaksi, missä sauma on. Jos vain tasoitat (riippumatta tasoitelaadusta), se luultavasti halkeaa ajan myötä, joten tarvitset jonkinlaista vahvistusta. Se voi olla kipsilevy, mutta silloin sinun on laitettava kipsi koko seinälle. Muuten esimerkiksi saumateippi tai remonttitapetti tasoittamisen jälkeen.
Kiitos paljon nopeasta vastauksesta.
Klikkaa tästä vastataksesi