Mmm, luulen että se on mitä olen nähnyt...
 
En tiedä, mikä merkki appivanhemmat asensivat keittiöön, mutta se näyttää todella tyylikkäältä. Voin todella suositella tätä, mahdollisesti se oli Alloc.
 
Onko näistä lattioista kuvia? :o
 
www.alloc.se, on kuvia. Olen asentanut Alloc commercial stone -laminaatin eteiseen, ja se näyttää erittäin hyvältä. Täytyy laittaa nenä ja silmä lattiaan nähdäkseen, että se ei ole aitoa. Saumat ovat jyrsittyjä, joten ne tuntuvat kävellessä. Mutta se oli melko paksu laminaatiksi, 11 mm, joten saatat joutua säätämään ovia alhaalta. / jojje
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.