Vielä yksi kysymys sinulle RakennaRolle, miksi kipsilaasti?
Me asumme myös kivitalossa, jossa on rapatut sisäseinät, tosin tavallisella kalkkisementillä. Kaikki sisäseinämme ovat lecatiilistä.
Ulkoseinät on myös muurattu lecatiileillä, kantava sisäseinä 15 cm lohkoilla, sitten 12 cm styroksi ja julkisivu 9 cm lecatiileillä.
Olemme erittäin tyytyväisiä tulokseen, pitäisi vain valmistua joskus...
Voin lisätä, että asuimme rakentamisen aikana vanhempiemme luona jonkin aikaa, mietipä sitä...