Hei

Minkälaista tasoitetta tulisi käyttää kevytsoraharkon sisäpuolella?

Olen miettinyt tasoitteen käyttöä kipsilevyjen liimaamisen sijaan, koska jotkut sanovat, että se ei ole hyvä idea, mutta en löydä miksi.

Mats-S
M MackanM sanoi:
Hei

Mitä tasoitetta pitäisi käyttää kevytbetoniin sisäpuolella?

Olen harkinnut tasoittamista sen sijaan, että liimaisin kipsilevyjä, koska jotkut sanovat, että se ei ole hyvä, mutta en löydä miksi
Kuka sanoo, että kipsilevyä ei voi asentaa kevytbetoniin?
Voit levyttää kevytbetonin ilman ongelmia, kunhan sinulla ei ole potentiaalisia kosteusongelmia kevytbetonin kautta (esim. ulkoseinä). Mutta silloin sinulla on sama ongelma myös tasoittamisen kanssa, ja vielä pahempana :-)

Sitten vain kosteudenpoisto ja lämmön ja kosteuden testi ennen. Se on uudisrakennus.

Internetin ihmiset sanovat, että ei voi liimata ulkoseiniin, koska niiden pitää hengittää? Kuulostaa oudolta, kun laitetaan primer ulkopuolelle, joten ne eivät hengitä.

Kävin keskustelun Finjan kanssa ei niin kauan sitten, kun itse harkitsen kevytbetonitaloa.
Voidaan käyttää Kipsipinnoitetta lasikuituverkolla tai vaihtoehtoisesti matala-alkalista rappauslaastia C rappausverkolla.

Muokkaus: Sain myös neuvon pohjustaa ennen, jos lohkot imevät voimakkaasti (voi vaihdella voimakkaasti valmistajan, lohkojen kosteuden ym. mukaan).

Syy siihen, miksi haluan tasoittaa, on se, että en halua rappauksen olevan pintakerroksena, vaan haluan samanlaisen hienojakoisuuden kuin tasoitteella on.

M MackanM sanoi:
Syy miksi haluan tasoitella on että en halua laastia pintamateriaaliksi vaan haluan saman hienojakoisuuden kuin tasoite
Kipsilaasti antaa sen sinulle, jos teroitat sitä.
Ei ole helppo korjata itse, mutta ehkä sinun pitäisi ottaa joku tekemään sen?
Uskon enemmän jonkinlaiseen laastiin kuin levyyn.

Voin järjestää jonkun siihen. Onko se helvetinmoinen työ? Aion käyttää webens 6 Mm etäisyyksiä, vaikka toivon löytäväni pienempiä.

M MackanM sanoi:
Hej

Vilket spackel ska man använda för lättbetong på insidan ?

har funderat spackla istället för limma gips skivor eftersom några säger att det är ej bra men hittar inte varför
Hej! Jag undrar hur det gick för dig att spackla mellan skarvarna på lättbetong. Klarade det sig utan att spricka?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.