Hei
Minulla on tekonurmikenttä 13x6 metriä, jossa pelaamme yleensä jääpalloa ja muita pallopelejä. Kenttä on kolmelta puolelta ympäröity 1,80 metriä korkealla aidalla, yksi pitkä sivu on vapaa. Valitettavasti pallot lentävät jatkuvasti naapureiden puolelle, joten olen ostanut suuren verkon, jonka haluaisin pingottaa kentän päälle. Olen kokeillut kiristysnauhoja, köysiä ja tukia, ja ne toimivat melko hyvin, mutta verkon asettaminen ja poistaminen on aika työlästä. (Verkko löystyy aina hieman, joten sen on oltava korkeammalla kuin 1,80 toimiakseen hyvin, siksi köydet ja tuet)
Nyt keksin toisen tekniikan; että punon VP-putkia verkkoon, jonka pingotan kaareksi kentän ylle. Ajattelin työntää VP-putken metalliputkiin, jotka kiinnitän aidan yläreunaan (nivelmetalliputket helpompaa asennusta varten), ja sitten työntää VP-putket porattuihin reikiin puukannelleni toisella pitkällä sivulla - jossa ei ole aitaa.
VP-putkien on oltava vähintään 10 metriä pitkiä muodostamaan kaaren kentän pitkien sivujen väliin. Uskotteko, että tavalliset VP-putket ja liittimet toimivat, vai keksittekö jotain sopivampaa materiaalia tai rakennetta? Haluaisin, että verkon nostaminen ja laskeminen olisi helppoa.