Aiomme vähitellen kunnostaa huoneen, jossa seinät ovat melko kuhmuraiset jonkinlaisesta vanerista tai pahvista, alla on savilaasti ja sen sisällä hirsiseinät.

Ajattelimme poistaa savilaastin, mutta luettuamme hieman ammattikirjallisuutta se vaikuttaa huonolta idealta. Lyömme varmaan kipsilevyn olemassa olevan kuhmuilevan päälle.

Tietääkö kukaan, onko olemassa jokin ohut kipsilevy, joka on kuitenkin riittävän vakaa antamaan sileät seinät? Olisi vähän ikävää ottaa liian paksu materiaali, koska silloin meidän täytyy tehdä uudelleen ikkunan ympärillä jne.
 
8) Kunnostuskipsilevy on vain 6 mm paksu. :D
 
Immobil sanoi:
8) Renovointikipsi on vain 6 mm paksu. :D
Joo, totta kai, mutta se on myös melko helposti taipuvaa. Seinät tulevat edelleen olemaan kuoppaisia. Minulla on sama ongelma, ja olen miettinyt, pitäisikö oikaista kuitulevyliuskoilla. Minulla ei ole saviklininkiä kuitulevyn alla, luulen. Epäilen, että se on rapattu kaislamatolla ja koko baletilla.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.