Hei,
Olen uudistamassa olohuonetta ja rakentamassa uutta seinää TV:tä varten.
Tavoitteena on tämä... (punainen seinä)
Punainen seinä modernissa olohuoneessa, jossa on punainen sohva ja jakkarat, valkoinen TV-taso ja kattovalaisimet.

Tällä hetkellä seinä on rakennettu OSB:stä ja olen päällystänyt sen kipsillä.

Kysymykseni on, mitä minun pitäisi tehdä kaikkien reunojen kanssa?

Pitäisikö minun käyttää teräsreunoja vai pelkkää lasikuitunauhaa.. hmm joo.. auttakaa minua tässä..

katso kuvat..
Valkoinen huoneen seinä, joka on rakennettu OSB:stä ja päällystetty kipsillä; lattialla on työkaluja ja johdot. Rakenteilla TV-seinä. OSB-levyyn asennettu kipsilevyseinä, jossa näkyy ruuvit ja epäselvä saumakohta.
Kiitos etukäteen
 
Paperinauha metallilevyillä toimii hyvin.
 
Itse pidän itsekiinnittyvistä pahvisista kulmasuojista todella kätevinä. Vain vähän vettä suihkutetaan ja asetetaan paikoilleen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.