Hei,
Olen uudistamassa olohuonetta ja rakentamassa uutta seinää TV:tä varten.
Tavoitteena on tämä... (punainen seinä)
Tällä hetkellä seinä on rakennettu OSB:stä ja olen päällystänyt sen kipsillä.
Kysymykseni on, mitä minun pitäisi tehdä kaikkien reunojen kanssa?
Pitäisikö minun käyttää teräsreunoja vai pelkkää lasikuitunauhaa.. hmm joo.. auttakaa minua tässä..
katso kuvat..
Kiitos etukäteen