Pehmeämpi on ehkä väärä sana, kokeilen lepattaa jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Mielestäni 6 mm levy on paljon vaikeampi käsitellä, koska se voi katketa keskeltä jos nostaa väärällä tavalla. Sitten 13 mm pitäisi olla anteeksiantavampi epätasaisuuksille raakapontti katossa kuin 6 mm, joka seuraa alla olevaa kattoa, mikä voi johtaa aaltoilevaan lopputulokseen, vai mitä mieltä olette.


-Åke
 
Jos sen kiinnittää kunnolla, se ei lepata paljon enempää kuin 13 mm.
 
P
synpunkter sanoi:
Jos kiinnittää sen kunnolla, se ei lepata enempää kuin 13 mm.
Ei, mutta kuten topmount kirjoittaa, on suurempi riski, että katto on epätasainen, koska se on juuri lepattava/vähemmän taivutuskestävä/ohuempi/pehmeämpi.
 
Sitä minun on tosin vaikea ymmärtää.
 
Yksi iso etu 13mm on, että se on paljon halvempi, kun sitä myydään isommissa määrissä. ;)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.