15 610 lukukertaa ·
19 vastausta
16k lukukertaa
19 vastausta
Kipsilevy raakaponttikattoon?
Pehmeämpi on ehkä väärä sana, kokeilen lepattaa jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Mielestäni 6 mm levy on paljon vaikeampi käsitellä, koska se voi katketa keskeltä jos nostaa väärällä tavalla. Sitten 13 mm pitäisi olla anteeksiantavampi epätasaisuuksille raakapontti katossa kuin 6 mm, joka seuraa alla olevaa kattoa, mikä voi johtaa aaltoilevaan lopputulokseen, vai mitä mieltä olette.
-Åke
-Åke
Jos sen kiinnittää kunnolla, se ei lepata paljon enempää kuin 13 mm.
Sitä minun on tosin vaikea ymmärtää.
Yksi iso etu 13mm on, että se on paljon halvempi, kun sitä myydään isommissa määrissä. 
Klikkaa tästä vastataksesi