Hei

Jouduimme avaamaan seinän vetääksemme sähköä ja huomasimme, että siellä oli kipsilevyjä, joissa oli musta tausta, kuten muovia.

Kuva sisäseinän rakenteista paljastaa eristeen ja johdotukset; oikealla ikkuna ja vasemmalla kissan raapimispuu. Rikkoontunut kipsilevy mustalla taustalla, joka näyttää olevan muovia. Kuva liittyy keskusteluun eristämisestä ja höyrynsulusta seinässä.
Talo on rakennettu vuonna 76.
Kun olen tarkistanut eri sivustoja, olen ymmärtänyt, että eristyksen jälkeen pitäisi olla höyrysulku ja sitten kipsi?
Onko tämä höyrysulun sijasta, koska sitä ei ole olemassa.

Kun puhuin puusepän kanssa, hän sanoi, ettei eristyksessä ole höyrysulkua.

Joten miten tässä tapauksessa pitäisi menetellä, kun kipsi laitetaan takaisin?

se musta
Eraze Eraze sanoi:
Onko se höyrynsulun sijasta, koska sitä ei ole.
Kyllä
voit laittaa sinne ikääntymistä kestävä muovi, kun kipsaat

T tergo sanoi:
det svart

Ja
du får sätta dit åldersbeständig plast när gipsar
Eikö sen pitäisi olla tiettyjä senttimetrejä kaikkiin reikiin, tyyliin 30 cm yläpuolelle. Koska se. Ei onnistu. Vai riittääkö, että laitat vähän vanhan gyprocin alle?

T tergo sanoi:
Ja om det blir skarvat på reglen
eller om det går att tejpa skarven [linkki]
En tiedä oikein, miten voisi teipata takapuolelle.
Ajattelen.. He ovat laittaneet kipsilevyt, joissa muovi takapuolella. Eli jotka ovat kiinni kipsilevyssä. Eli ei ole muovia kipsilevyjen saumassa. Joten ehkä riittää teippaamaan uusi kipsi ja laittamaan se päälle?

T tergo sanoi:
Ja jos se liitetään regleen
tai jos liitos voidaan teipata [linkki]
Ei! Ei! Tämä sininen teippi on täysin arvoton. Olen kohdannut useita rullia, jotka tuskin tarttuvat uuteen muoviin, saati muihin pintoihin. Kuitenkin niiden vihreä teippi samassa osastossa on loistava. 120-130 kr hintaan se on hintansa arvoinen.

Edit : tämä on paljon parempi.
https://www.byggmax.se/tätningstejp-åldersbeständig-sp-p21601

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Eraze
  • Laddar…
Anders243 Anders243 sanoi:
Ei! Ei! Tämä sininen teippi on täysin arvoton. Minulle on sattunut useita rullia, jotka tuskin liimautuvat uuteen muoviin, puhumattakaan muista pinnoista. Kuitenkin heidän vihreä teippi samassa osastossa on loistava. 120-130 kr hintaan se on hintansa arvoinen.

Muokkaus: tämä on paljon parempi.
[linkki]
Kiitos vinkistä
Mutta miten minun pitäisi kiinnittää tämä teippi? Kipsilevyn taakse vai runkotolppiin ja vain vetää alas (aion sahata aukon suoraksi). Tulee joka tapauksessa sauma.

Ajattelin, että teipataan siihen pala höyrysulkumuovia ja sitten laitetaan levy päälle tavalliseen tapaan. Helpoin on, jos sinulla on pääsy koolauksiin, mutta muuten voit ruuvata jonkin palan plywoodia olemassa olevaan kipsilevyyn ja antaa sen ulottua reiän yli, jotta voit kiinnittää uuden palan ja muovin siihen.

• Tykkään
Eraze
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.