Hei

Aion remontoida vierasvessan ja haluan parantaa äänieristystäkin.
Seinät ovat jonkinlaista kovalevyä, jossa on paperitukia (muistuttaa sisäovea) eikä eristystä.

Onko järkevää vaihtaa kovalevy kipsiin ja lisätä vähän eristystä vai riittäisikö kiinnittää kipsi suoraan kovalevyyn?

-/Christian
 
Jos etsit juuri äänieristystä, sinun pitäisi todennäköisesti eristää seinän sisällä. Jos on kyse enemmänkin yleisestä kunnossapidosta, voi riittää kipsi tai muu pintakäsittelyn uusiminen.
 
Riippuu vähän siitä, kuinka paljon tilaa haluat uhrata. Äänieristys paranee, mitä raskaampi seinä on. Kaksinkertaiset kipsilevyt vaimentavat ääntä huomattavasti, ja jos sinulla on tilaa, se on helpompaa kuin purkaa olemassa oleva seinärakenne.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.