2 485 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Kipsi kellarin seinää vasten
Hei kaikki
Haluan asentaa kipsilevyn kellarimme seinää vasten.
Seinä on tehty isoblockista, rapattu molemmilta puolilta ja ulkopuolella on salaojituskiekkoja.
Joten mielestäni ei pitäisi olla kosteutta, joka pystyisi tunkeutumaan läpi.
Mitä mieltä olette, pitäisikö minulla olla ilmarako muurauksen ja kipsin välissä? Jos mahdollista, haluaisin välttää sen tilan säästämiseksi.
Mietin, voisiko muurin ja kipsin väliin asentaa aluskermin ilman ilmarakoa.
Mielipiteitä?
Haluan asentaa kipsilevyn kellarimme seinää vasten.
Seinä on tehty isoblockista, rapattu molemmilta puolilta ja ulkopuolella on salaojituskiekkoja.
Joten mielestäni ei pitäisi olla kosteutta, joka pystyisi tunkeutumaan läpi.
Mitä mieltä olette, pitäisikö minulla olla ilmarako muurauksen ja kipsin välissä? Jos mahdollista, haluaisin välttää sen tilan säästämiseksi.
Mietin, voisiko muurin ja kipsin väliin asentaa aluskermin ilman ilmarakoa.
Mielipiteitä?
Kiitos Anders.
Asetin sisäpaneelin seinää vasten toisessa huoneessa. Siellä kiinnitin 30 mm puuta, jonka taakse olin nidonnut aluskaterempaita.
Mutta tässä huoneessa haluan todella säästää tilaa, enkä halua mieluiten rapata.
Asetin sisäpaneelin seinää vasten toisessa huoneessa. Siellä kiinnitin 30 mm puuta, jonka taakse olin nidonnut aluskaterempaita.
Mutta tässä huoneessa haluan todella säästää tilaa, enkä halua mieluiten rapata.
Kun tein kylpyhuoneen, kiinnitin Jackonin märkätilalevyt suoraan muurille heidän "iskutulpeillaan", jotka esiporataan ja lyödään sisään. Se on melkein kuin iso ekspanderinaula, jossa on iso litteä pää.A AndersS sanoi:
Ajattelin, että ne ehkä toimivat myös kipsilevyyn, jos on erittäin varovainen.
....mutta ovatko isolohkareet tiiviitä tässä suhteessa?
Siinä tapauksessa kai kiinnitetään kipsilevyt liimalla? Onko siihen tarkoitettua laastia tai sitten käytetään rappauslaastia, joka on tahmeaa....
Ehkä puhelu isolohkareiden valmistajalle varmistaaksesi, ettei ole tyhmä idea jättää ilmarako pois?
Siinä tapauksessa kai kiinnitetään kipsilevyt liimalla? Onko siihen tarkoitettua laastia tai sitten käytetään rappauslaastia, joka on tahmeaa....
Ehkä puhelu isolohkareiden valmistajalle varmistaaksesi, ettei ole tyhmä idea jättää ilmarako pois?
Klikkaa tästä vastataksesi