Hei!
Seison tässä revityn seinän kanssa suoraan palkin alla. Jotta katosta tulisi tasainen, minun täytyy rakentaa se uudelleen. Suunnitelmani on käyttää kipsilaastia, sen jälkeen tasoitetta ja sitten maalausta. Olen tehnyt sen muissa paikoissa menestyksekkäästi. Minulla on kuitenkin kaksi kysymystä.
1. Tarttuuko se teräspalkkiin? Jos ei, riittääkö primeri vai mitä minun pitäisi tehdä saadakseni sen kiinnittymään? Olen innokas amatööri ja rakennuskauppa ei voinut auttaa minua.
2. Olen epävarma (enkä voi mitata juuri nyt), mutta saattaa olla, että minun täytyy rakentaa enemmän kuin 60 mm, mitä tuote pystyy kattamaan. Tarkoittaako tämä, että voin laittaa paksumpaa, kunhan se saa kovettua välissä, vai täytyykö minun vahvistaa sitä? Miten yleensä vahvistetaan tällaisia pieniä sisätöitä? Jokin versio kanaverkosta, jonka kiinnitän sivujen materiaaliin? Ja nyt näytän todella tietämättömyyteni: laitetaanko verkko ja yritetäänkö "korottaa" laasti sen sisäpuolelle vai laitetaanko vähän laastia ja kiinnitetään verkko jälkeenpäin? En onnistu löytämään tietoa googlaamalla.
Tai onko olemassa helpompia/parempia vaihtoehtoja?