25 657 lukukertaa ·
7 vastausta
26k lukukertaa
7 vastausta
kipsi katossa - cc-mitta?
Hei,
aion laittaa kipsiä kattoon, jota olen laskenut muutaman cm. Mikä cc-mitta suositellaan? Ymmärsin asennusohjeen niin, että 30 on se, mitä käytetään, vai onko se liian tiheä?
Miten "yleensä" tehdään kipsilevyjen viistossa pitkässä sivussa, joka tulee seinää vasten, poistetaanko se, jotta ei tarvitse tasoittaa ylös, vai jätetäänkö se ja tasoitetaan? Aiemmissa katoissa olen tasoittanut ja se on sujunut hyvin...
aion laittaa kipsiä kattoon, jota olen laskenut muutaman cm. Mikä cc-mitta suositellaan? Ymmärsin asennusohjeen niin, että 30 on se, mitä käytetään, vai onko se liian tiheä?
Miten "yleensä" tehdään kipsilevyjen viistossa pitkässä sivussa, joka tulee seinää vasten, poistetaanko se, jotta ei tarvitse tasoittaa ylös, vai jätetäänkö se ja tasoitetaan? Aiemmissa katoissa olen tasoittanut ja se on sujunut hyvin...
Hei! Se on cc 300mm, joka pätee, muuten se voi näyttää "aaltomaiselta". Se, leikkaatko pois sivun vai et, riippuu siitä, miten se sopii kattoon jne. Sillä ei ole merkitystä lopputuloksen kannalta. Helpoin tapa on, jos sinulla on mahdollisuus tehdä se, niin vältyt kittaamasta niin paljon 
/F
/F
Leikkaan pois vaiheen kaikista levyistä, jotka rajoittuvat uuteen pintaan (eli katto- tai seinäkulmaan), jos se vain on mahdollista. Ja syynä on siis välttää raskasta tasoitetöitä kulmissa.
Kyllä ja siksi on myös syytä olla erityisen tarkka levyn leikkaamisessa.
Kyllä ja siksi on myös syytä olla erityisen tarkka levyn leikkaamisessa.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi