offlarjon
Nyt luulen, että se pitää, mutta miksi ylhäällä on ruuvi, jolla on korkea kuormitus, ja kaksi alhaalla, jotka enimmäkseen vain pitävät tasapainon?

Protte
 
  • Tykkään
Mikael_L
  • Laddar…
prototypen prototypen sanoi:
Nytä uskon, että se kestää, mutta miksi ylhäällä on ruuvi, jolla on suuri kuormitus, ja alhaalla kaksi, jotka enimmäkseen vain ylläpitävät tasapainoa?

Protte
Kaikki eivät ajattele niin pitkälle suunnitellessaan komponenttia ;)
 
Mielestäni näyttää siltä, että he käyttävät myös vääränlaista ruuvikantaa :thinking:
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.