7 070 lukukertaa ·
35 vastausta
7k lukukertaa
35 vastausta
Kiinnitys kattoon mahdollisimman korkealla WAF:lla
Ei, luulen että ne laajenevat kun kierteeseen ruuvataan ruuvi siihen ja sitten metalliosa painaa reikää sisäänpäin kun ruuvaa. Sitten se laajentaa hylsyn takaosan. Ne, joita Johan linkkasi, näyttävät paremmilta. En ostaisi Amazonista tällaista juttua. Se voi olla hyvä mutta se voi myös olla huonoa.
Itse käytän lyöntiankkureita Toxilta (Impact, jos tarkennetaan). Ne asennetaan työkalulla, jolla metallitulppa lyödään ankkurin pohjaan. En kuitenkaan asenna renkaita vaan huomattavasti kevyempiä asioita, jotka eivät altista lyöntiankkuria dynaamiselle kuormitukselle.
https://www.hornbach.se/p/tox-slagankare-impact-m8x30-100-styck/8229674/
Itse käytän lyöntiankkureita Toxilta (Impact, jos tarkennetaan). Ne asennetaan työkalulla, jolla metallitulppa lyödään ankkurin pohjaan. En kuitenkaan asenna renkaita vaan huomattavasti kevyempiä asioita, jotka eivät altista lyöntiankkuria dynaamiselle kuormitukselle.
https://www.hornbach.se/p/tox-slagankare-impact-m8x30-100-styck/8229674/
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 704 viestiä
hsd
Jäsen
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 816 viestiä
hsd
Jäsen
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 816 viestiä
Riippumatta ankkurityypistä, en koskaan luottaisi yhteen ainoaan kiinnityskohtaan
Olen itse ollut lähellä valonheitintä, jonka kiinnitys petti ja osui maahan metrin päässä minusta. Kukaan ei loukkaantunut, mutta jos aiot lisäksi roikkua ylösalaisin, suosittelen varmistamaan vähintään kahdella kiinnityskohdalla
Olen itse ollut lähellä valonheitintä, jonka kiinnitys petti ja osui maahan metrin päässä minusta. Kukaan ei loukkaantunut, mutta jos aiot lisäksi roikkua ylösalaisin, suosittelen varmistamaan vähintään kahdella kiinnityskohdalla
Hei, kiitos kaikista lisävinkeistä!
Mitä mieltä olette toisesta kysymyksestäni, eli voiko ruuvin kiertämisen ja ankkurin laajenemisen jälkeen ruuvata ulos ruuvin? Se tuntuu kyllä rajoitetulta, mutta kaukana käyttökelvottomasta, ettei sitä voisi ruuvata ulos.
Kiitos!
Mitä mieltä olette toisesta kysymyksestäni, eli voiko ruuvin kiertämisen ja ankkurin laajenemisen jälkeen ruuvata ulos ruuvin? Se tuntuu kyllä rajoitetulta, mutta kaukana käyttökelvottomasta, ettei sitä voisi ruuvata ulos.
Kiitos!
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 704 viestiä
Joo, mutta tarkoitushan on, että pultti kierretään ulos. Vähän vaikeaa kuitenkin tietää etukäteen, pysyykö laajeneva osa paikoillaan aksiaalisesti, eli ettei se ala pyöriä ympäri. On tärkeää valita tuote, joka estää tämän. (Ajattele, mitä tapahtuu, kun Molly-expanderin kierre pääsee irti varresta.) Jotain, joka on suunniteltu purettavaksi. Kierrehylsy, josta olemme keskustelleet täällä, on määritelmän mukaan jotain, jonka on kestettävä purkaminen. Muuten käytetään expanderpulttia pysyvään kiinnitykseen.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Takfäste till duschdrapperistång? (8mm rundstång)
Badrum -
Fäste till uttag i taket
El -
Asenna kiinnikkeet vaatetangolle vinokaton suuntaisesti
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hur fäster jag stegen på taket? Och glidskyddet till stegen på marken?
Tak & Vind -
Var kan man köpa sån här ska skruvas mot taket fäster lampan med en sk
Belysning