Heippa kaikille

Olen ostanut 50 tuuman tv-laitteen, joka painaa noin 35 kg

Ajattelin ripustaa tv:n nurkkaan. Toinen seinä on betonia ja toinen seinä on kipsiä.

Kysymykseni on, jos teen itse tehdyn kiinnityksen ja kiinnitän neljä ruuvia betoniin ja neljä kipsiin, luuletteko sen toimivan?

Aion tehdä kaksi kiinnitystä. Näiden muoto tulee olemaan kuin kolmio. Jokaiseen kolmioon kiinnitetään neljä ruuvia. Kaksi betoniin ja kaksi kipsiin.

Mitä mieltä olette siitä? kestävätkö seinät kuormituksen.

Tv:n leveys on 126 cm.

Kiitos avusta etukäteen.

• Tykkään
erimos
  • Laddar…
toivottavasti saat otteen btg:ssä, unohda kipsi!!!

ystävällisin terveisin
estwing

C
Onko olemassa kiinnikkeitä, joita voi kallistaa 45 astetta ja kiinnittää betoniin?

onko mitään osoitetta?

Eikö minun teknisesti katsoen pitäisi pystyä tekemään oma kiinnike? Jos betoni kestää painon.

Laajennuspultti kestää varmaan myös 10-15 kg per ruuvi, joten sen pitäisi onnistua

Meillä on 50' kiinnitetty käännettävään kiinnikkeeseen kulmassa. Se on kiinnitetty sairaasti isoilla ruuveilla tiiliseinään.

• Tykkään
erimos
  • Laddar…
mollyplugg kiinnittyy kipsiin ja kestää kohtuullisen painon. tekisin varmaan isomman kiinnityksen, jotta voit laittaa useampia mollyplugg.

Thomas59
4 Molly kestää helposti TV:si painon, myös yksittäisessä kipsilevyssä, hyvällä marginaalilla. Laskelmoi noin 15-30 kg pystysuuntainen kuormituskyky jokaiselle Mollylle turvallisuuskertoimella 3.

Nyt siitä tulee hieman vivun vaikutusta, jos aiot kiinnittää TV:n kulmaan varrella, voit päättää porata ja asentaa kiinnitysbetoniseinään. Voit luultavasti ripustaa koko suuren sukusi sellaiseen kiinnitykseen, jos käytät tukevia ruuveja ja tulppia.

Minun 47" Samsung roikkuu neljässä Mollyssa kiinnityksessä, joka ulottuu vähän liikaa seinästä, mutta muuten kaapelit eivät olisi mahtuneet. Typerä rakenne, jossa liitännät ovat takana sen sijaan, että ne olisivat alas kallistuvassa liitännässä hieman korkeammalla takapuolella. Se roikkuu vakaasti. Tyttäreni on roikkunut siinä :wow: ja se toimi hyvin.

• Tykkään
erimos
  • Laddar…
kaikki. Se ratkesi. neljä betongan ruuvia. Ja neljä molly ruuvia kipsiseinässä. Nyt se roikkuu siellä:)

Thomas59! Uteliaisuudesta, millainen seinäteline sinulla on? Minulla on vähän sama ongelma kuin sinulla kaikkien tv:n keskellä takana olevien liitännöiden kanssa. Ei ole osoittautunut aivan helpoksi löytää toimivaa seinätelinettä!!! Olen nyt löytänyt tämän, jonka toivon ja uskon toimivan.. Netonnet Universal Wall mount Tilt. En oikeastaan tarvitse kallistustoimintoa, mutta se ulottuu ilmeisesti 10 cm seinästä, joten sen pitäisi riittää.. Olen nähnyt, että joidenkin seinätelineiden mukana tulee etäisyyksiä, mutta eihän sitä tiedä, mitkä..

Pikavinkki: Pieni tukijalka alaspäin lattiaan kipsilevyn puolella pelastaisi yöunet, jos on epävarma eikä löydä koolausta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.