19 953 lukukertaa ·
11 vastausta
20k lukukertaa
11 vastausta
Kiinnitä tv nurkkaan
Heippa kaikille
Olen ostanut 50 tuuman tv-laitteen, joka painaa noin 35 kg
Ajattelin ripustaa tv:n nurkkaan. Toinen seinä on betonia ja toinen seinä on kipsiä.
Kysymykseni on, jos teen itse tehdyn kiinnityksen ja kiinnitän neljä ruuvia betoniin ja neljä kipsiin, luuletteko sen toimivan?
Aion tehdä kaksi kiinnitystä. Näiden muoto tulee olemaan kuin kolmio. Jokaiseen kolmioon kiinnitetään neljä ruuvia. Kaksi betoniin ja kaksi kipsiin.
Mitä mieltä olette siitä? kestävätkö seinät kuormituksen.
Tv:n leveys on 126 cm.
Kiitos avusta etukäteen.
Olen ostanut 50 tuuman tv-laitteen, joka painaa noin 35 kg
Ajattelin ripustaa tv:n nurkkaan. Toinen seinä on betonia ja toinen seinä on kipsiä.
Kysymykseni on, jos teen itse tehdyn kiinnityksen ja kiinnitän neljä ruuvia betoniin ja neljä kipsiin, luuletteko sen toimivan?
Aion tehdä kaksi kiinnitystä. Näiden muoto tulee olemaan kuin kolmio. Jokaiseen kolmioon kiinnitetään neljä ruuvia. Kaksi betoniin ja kaksi kipsiin.
Mitä mieltä olette siitä? kestävätkö seinät kuormituksen.
Tv:n leveys on 126 cm.
Kiitos avusta etukäteen.
Thomas59
Rakennusveteraani
· Stockholms län
· 3 321 viestiä
Thomas59
Rakennusveteraani
- Stockholms län
- 3 321 viestiä
4 Molly kestää helposti TV:si painon, myös yksittäisessä kipsilevyssä, hyvällä marginaalilla. Laskelmoi noin 15-30 kg pystysuuntainen kuormituskyky jokaiselle Mollylle turvallisuuskertoimella 3.
Nyt siitä tulee hieman vivun vaikutusta, jos aiot kiinnittää TV:n kulmaan varrella, voit päättää porata ja asentaa kiinnitysbetoniseinään. Voit luultavasti ripustaa koko suuren sukusi sellaiseen kiinnitykseen, jos käytät tukevia ruuveja ja tulppia.
Minun 47" Samsung roikkuu neljässä Mollyssa kiinnityksessä, joka ulottuu vähän liikaa seinästä, mutta muuten kaapelit eivät olisi mahtuneet. Typerä rakenne, jossa liitännät ovat takana sen sijaan, että ne olisivat alas kallistuvassa liitännässä hieman korkeammalla takapuolella. Se roikkuu vakaasti. Tyttäreni on roikkunut siinä :wow: ja se toimi hyvin.
Nyt siitä tulee hieman vivun vaikutusta, jos aiot kiinnittää TV:n kulmaan varrella, voit päättää porata ja asentaa kiinnitysbetoniseinään. Voit luultavasti ripustaa koko suuren sukusi sellaiseen kiinnitykseen, jos käytät tukevia ruuveja ja tulppia.
Minun 47" Samsung roikkuu neljässä Mollyssa kiinnityksessä, joka ulottuu vähän liikaa seinästä, mutta muuten kaapelit eivät olisi mahtuneet. Typerä rakenne, jossa liitännät ovat takana sen sijaan, että ne olisivat alas kallistuvassa liitännässä hieman korkeammalla takapuolella. Se roikkuu vakaasti. Tyttäreni on roikkunut siinä :wow: ja se toimi hyvin.
Voit kiinnittää suuremman levyn betoniin tai kipsiin tai molempiin. Sitten kiinnitä siihen ELEFANT.
Itse käytän
http://www.netonnet.se/art/tv-och-b...erbart/MediaMount-VGGFSTEWS330-50(115487,4313)
/// netonnet Media Mount seinäkiinnike universal 30-50 tuumaa yksinivelinen varsi
Jos linkki ei toimi.
Jota voit kallistaa plus miinus 90 astetta! Miksi tehdä siitä vaikeampaa?
Itse käytän
http://www.netonnet.se/art/tv-och-b...erbart/MediaMount-VGGFSTEWS330-50(115487,4313)
/// netonnet Media Mount seinäkiinnike universal 30-50 tuumaa yksinivelinen varsi
Jos linkki ei toimi.
Jota voit kallistaa plus miinus 90 astetta! Miksi tehdä siitä vaikeampaa?
Thomas59! Uteliaisuudesta, millainen seinäteline sinulla on? Minulla on vähän sama ongelma kuin sinulla kaikkien tv:n keskellä takana olevien liitännöiden kanssa. Ei ole osoittautunut aivan helpoksi löytää toimivaa seinätelinettä!!! Olen nyt löytänyt tämän, jonka toivon ja uskon toimivan.. Netonnet Universal Wall mount Tilt. En oikeastaan tarvitse kallistustoimintoa, mutta se ulottuu ilmeisesti 10 cm seinästä, joten sen pitäisi riittää.. Olen nähnyt, että joidenkin seinätelineiden mukana tulee etäisyyksiä, mutta eihän sitä tiedä, mitkä..
Klikkaa tästä vastataksesi