Olen siistimässä hieman makuuhuonetta, jossa on uusi lecaharkkoseinä. Haluan kiinnittää OSB-levyt siihen ja sitten ajattelin laittaa kipsiä päälle. Kysymykseni on: MITEN kiinnitetään OSB lecaan?? Käytetäänkö erityistä ruuvia? Ruuvi ja liima? Jos käytetään liimaa, niin mitä liimaa?
Kiitollinen avusta...

Miksi OSB ja kipsi? Miksi ei vain tasoittaa seinää?

Siksi, että haluan pystyä ripustamaan taulun tai jotain muuta ehkä ilman, että siitä tulee paljon poraamista ja proppaamista. Esimerkiksi. Olen lisäksi sydämestäni kyllästynyt kiillottamiseen. Olen tietoinen siitä, että on olemassa vaihtoehtoja kuinka käsitellä seiniä, mutta mielestäni meidän tulisi palata yrittämään vastata siihen kysymykseen, jonka olen esittänyt.

Jos se ei ole 100% suora kaikissa suunnissa, sinun täytyy luultavasti aloittaa asettamalla koolaukset niin, että siitä tulee suora.

Jonkinlainen "ruuvi" ja tulppa on varmaan tarpeen. Puukoolausten kanssa voi esim. käyttää fasadpluggi. Jos kiinnität OSB:n suoraan Lecaan, spikpluggi toimii varmasti hyvin. On varmasti useita hyviä vaihtoehtoja. Liimaaminen vaikuttaa kuitenkin tarpeettomalta.

Seinä on piikkisuora.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.