Hei, ajattelin asentaa hyllyn Universal nylonplugg -kiinnikkeellä. Mutta kun aloin porata seinään, jonka luulin olevan kipsiä, siitä tuli ulos tikkuja ja se rätisi, eikä reiästä tullut hyvä. Onko tämä sitten OSB-seinä? Ja jos on, miten asennan hyllyn turvallisesti? Hylly on pieni 60 cm leveä hylly, jossa on neljä pistettä, jotka tulee ruuvata seinään.
 
  • Reikä beigessä seinässä. Flisamainen materiaali ympärillä viittaa OSB-levyyn. Poraustyön keskeytys hyllyn asennuksessa.
  • Seinän nurkka, jossa on valkoista pölyä ja puulastuja lattialla, viittaa mahdolliseen porausongelmaan.
Näyttää rappaukselta tai betonilta.
 
Centano Centano sanoi:
Näyttää kuin rappaus tai betoni.
Se oli suhteellisen helppo porata läpi ja kuului ikään kuin rätinä, kun puu murtuu. Mutta en ole mikään ammattilainen! Kuinka teen siinä tapauksessa paremman reiän nyt kun se on betonia/rappausta?
 
Jos se on betoniseinä, tarvitset betoniporan.
 
Jos kyseessä on vanhempi talo, se voi mahdollisesti olla

Revointointi tai rappaus on tekniikka, jossa puuseinä verhoillaan ensin kiinnitysmenetelmällä, yleisimmin puutapeilla, ruokomatoilla tai teräsverkoilla, ja sen jälkeen rappauksella.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.