Olen remontoimassa 60-luvun kylpyhuonetta. He ovat käyttäneet tervapaperia vedeneristeenä kaakelin alla. Minun täytyy tasoittaa seinä saadakseni sen sileäksi vedeneristettä varten, kiinnittyykö C-laastisekoitus mustaan liimaan?

60-luvun kylpyhuoneen seinä, jossa näkyy vanha bitumihuopa kerros tiilien päällä. Seinän pinta on epätasainen ennen korjausta.

Ei sitä tarvitse poistaa, muista että liimassa voi olla asbestia

nino nino sanoi:
Ei, se on poistettava, ajattele että liimassa voi olla asbestia
Eikö kipsilaasti muuten tartu? he ovat laatoituksen tehneet tervapaperille ja saanut tarttumaan siihen, niin sitten kai laattamassa muuten tarttuisi liimaan?
Haluaisin välttää sen leviämistä jos hion sen pois.

En oikeastaan tiedä, mutta kylpyhuoneremontti on sen verran kallis, että en olisi uskaltanut riskeerata.

Ei, se ei tartu tuohon, itselläni on sama paska autotallin seinällä (se on vanha ulkoseinä) ja aion vuokrata betonihiomakoneen ennen kuin tasoitan seinän. Rappaus on irronnut kaikkialta missä tämä mössö on.

• Tykkään
oscarwww ja 1 muu
  • Laddar…
N
Ajatellen, että käytät gypsums kallisarvoista rosa primeria ennen, weber gipsbruk tarttuu siihen, olen vakuuttunut siitä.

----se vie muutaman minuutin poistaa betonihiomakoneella, joten en aio ainakaan ottaa riskiä.....:)

• Tykkään
nino
  • Laddar…
En muista prosenttiosuutta.. mutta vähintään 60 % pitää poistaa, jotta ei tule kaksoistiiviyttä.. Eli vanhan seinän pitää pystyä hengittämään.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.