J jonaserik sanoi:
Tässä on yksinkertainen luonnos
Tämä on kivikirstu. Se ei ole se, mitä TS haluaa rakentaa.
TS:lle: Lue Claes Dymlingin kirja "Bryggan". Erittäin lukemisen arvoinen.
 
T Thomas_Blekinge sanoi:
Det är ju en stenkista. Det är inte det som TS vill bygga.
Till TS: Läs boken "Bryggan" av Claes Dymling. Mycket läsvärt.
ei, se on totta. Laituri on siinä, missä se on, kivikirstu on ollut paikallaan jo pitkään. Aion vain vahvistaa rakennetta, kaikki reilusti vesirajan yläpuolella.
 
  • Tykkään
Genomklok
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.