Hei rakkaat kokeneet ihmiset!
Olen juuri poistanut kaikki tapetit betoniseinästä kellarissa olevasta takkahuoneestamme maalatakseni diffuusioavoimalla maalilla, mutta ongelmana on, että seinien rappaus ei ole kovin sileä, mutta haluan sen olevan mahdollisimman sileä ennen maalaamisen aloittamista. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä, kuinka saada seinät mahdollisimman sileiksi? Jos on, mitä rappausta tai sementtipohjaista tasoitetta kannattaisi käyttää, jonka tulee myös olla diffuusioavoin?
 
Käyttäisin kipsilaastia, gypsum on yksi monista eri tuotemerkeistä.
 
  • Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Käytin

weber wall plaster fine​

Toimii hyvin. Soita muuten weberille suoraan ja kysy sopivasta käytöstä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.