Hei rakkaat kokeneet ihmiset!
Olen juuri poistanut kaikki tapetit betoniseinästä kellarissa olevasta takkahuoneestamme maalatakseni diffuusioavoimalla maalilla, mutta ongelmana on, että seinien rappaus ei ole kovin sileä, mutta haluan sen olevan mahdollisimman sileä ennen maalaamisen aloittamista. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä, kuinka saada seinät mahdollisimman sileiksi? Jos on, mitä rappausta tai sementtipohjaista tasoitetta kannattaisi käyttää, jonka tulee myös olla diffuusioavoin?