6 799 lukukertaa ·
23 vastausta
7k lukukertaa
23 vastausta
Kellarikerroksen kaivaminen.
Hienoa työtä!S soheil1 sanoi:
Ajatuksissani osittainen kaivaminen tuntui järkevimmältä ja muissa paikoissa, joissa se oli liian riskialtista, jättää kaivaminen väliin ja valaa/muurata tukimuuri sisäpuolelle. Onko niin teillä toimittu?
Kun ottaa huomioon, kuinka suuria osia olette valaneet kerralla, olettaisin, että ette ole kaivaneet kokonaan minkään seinän alta?
Miten on veden kanssa, ei mitään, mitä olisi joutunut vedenpaineen takia tyhjentämään pois?
Oletteko täysin valmiita?
Kuinka monta neliömetriä lattiapinta-alaa tuli?
Kuinka paljon betonia siellä kului?
Mihin aiotte käyttää kellaria?
Odottelen innolla loppukuvia!
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi