Olen kaivanut 130 cm.
 
  • Tykkään
Jocke Best
  • Laddar…
Oletko kaivanut lähes 1,5 metriä lattiatason alapuolelle kellarissa?!
 
Wow, vaikuttavaa! (y)
 
  • Tykkään
soheil1
  • Laddar…
Lisäksi vain kuukaudessa... O_O;
 
  • Tykkään
soheil1
  • Laddar…
K knipo sanoi:
Oletko kaivanut melkein 1,5 metriä lattiatason alapuolelle kellarissa?!
Kyllä. Sen tein. 1’5 metriä
 
L largab sanoi:
Wow, vaikuttavaa! (y)
Todellakin. Kukaan ei uskonut siihen.
 
B b8q sanoi:
Lisäksi vain kuukaudessa... O_O;
Kiitos. Näin se on, kun työskentelee yksin. Varmasti ja nopeasti.
 
S soheil1 sanoi:
Kiitos. Sitä se on kun työskentelee yksinään. Varmaa ja nopeaa.
Hienoa työtä!

Ajatuksissani osittainen kaivaminen tuntui järkevimmältä ja muissa paikoissa, joissa se oli liian riskialtista, jättää kaivaminen väliin ja valaa/muurata tukimuuri sisäpuolelle. Onko niin teillä toimittu?
Kun ottaa huomioon, kuinka suuria osia olette valaneet kerralla, olettaisin, että ette ole kaivaneet kokonaan minkään seinän alta?

Miten on veden kanssa, ei mitään, mitä olisi joutunut vedenpaineen takia tyhjentämään pois?
Oletteko täysin valmiita?
Kuinka monta neliömetriä lattiapinta-alaa tuli?
Kuinka paljon betonia siellä kului?
Mihin aiotte käyttää kellaria?

Odottelen innolla loppukuvia!
 
Viimeksi muokattu:
K knipo sanoi:
Oletko kaivanut melkein 1,5 metriä kellarin lattiapinnan alapuolelle?!
kyllä, niin olen :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.