Hei!
Meillä on kellari, jota ei ole salaojitettu, mutta siellä on lattialämmitys, joten lämpötila on noin 15 astetta kellarissa, mutta seinät ovat silti kylmiä talvella.
Juttelin käsityöläisen kanssa ajan varaamisesta helmikuussa. Hän sanoi myös, että rappauksen kuivuminen voi kestää kauemmin ja voi olla vaikeaa, kun ulkona on pakkasta ja seinät ovat kylmiä.
Olen odottanut käsityöläistä yli vuoden enkä voi odottaa enää, joten varasin ajan helmikuussa joka tapauksessa.
Ymmärrän, että talvella rappaaminen ei ehkä ole järkevää, mutta mitä mieltä olette?
 
Voithan asettaa rakennuslämmittimen, niin ei ole ongelmaa, eihän ole niin kylmä, että se jäätyisi.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.