Mietin, onko ok asentaa puulista ulkoista kellarinseinää vasten, jos sinulla on muovisia välikkeitä listan ja seinän välissä?
 
Joten ei ole mitään ongelmaa laittaa metallikiskoja suoraan ulkoseinää vasten siis? Mikä olisi paras sitten, laittaa ne 60 c/c vai 30 c/c?
 
Ei ongelmaa, se ei yleensä olekaan suora johtuen seinän "luonnollisesta" epätasaisuudesta - metalliprofiilit ovat täysin suoria ;)

c/c 60 normaalille seinälle, c/c 40 jos suunnittelet ripustavasi painavia esineitä seinälle. c/c riippuu vähän kipsin ja/tai vanerin/OSB:n leveydestä...
 
Kiitos vinkeistä, nyt voin aloittaa suihku- ja sauna projektini :)
 
palaan myöhemmin muutamien kuvien kanssa :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.