Lue vähän tästä ketju:
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=40280
Minusta se ei ole OK, kun nykyään on olemassa metallikannattimet, jotka tekevät työn ilman, että ne voivat homehtua/mädäntyä
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=40280
Minusta se ei ole OK, kun nykyään on olemassa metallikannattimet, jotka tekevät työn ilman, että ne voivat homehtua/mädäntyä
Ei ongelmaa, se ei yleensä olekaan suora johtuen seinän "luonnollisesta" epätasaisuudesta - metalliprofiilit ovat täysin suoria 
c/c 60 normaalille seinälle, c/c 40 jos suunnittelet ripustavasi painavia esineitä seinälle. c/c riippuu vähän kipsin ja/tai vanerin/OSB:n leveydestä...
c/c 60 normaalille seinälle, c/c 40 jos suunnittelet ripustavasi painavia esineitä seinälle. c/c riippuu vähän kipsin ja/tai vanerin/OSB:n leveydestä...
Klikkaa tästä vastataksesi