Minulla on 30-luvun kellari, jossa rappaus on irronnut (ja olen irrottanut) alimmalta 60-70 cm noin 5 metrin pituisesta ulkoseinästä. Rappauksen takana on hiekkainen/irtoileva pinta. Voisikohan tasoittaa (ehkä enintään 3 cm) HusFixillä. Olen lukenut, että sitä voi myös hioa.

En välitä, vaikka olisi edullisempia tuotteita, haluan, että siitä tulee mahdollisimman hyvä/helppo korjata.

Olen lukenut, että voi käyttää pölynsidonta-ainetta (esim. BetSil) joissakin tapauksissa vahvistaakseen rappauksen/betonin pintaa. Olisiko hyvä idea suihkuttaa pölyn sidonta-ainetta ennen HusFixin tasoitusta saadakseen jonkin verran kiinteämmän pinnan taakse?

Aion maalata jonkinlaisella diffuusion avoimella maalilla myöhemmin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.