Minulla on 30-luvun kellari, jossa rappaus on irronnut (ja olen irrottanut) alimmalta 60-70 cm noin 5 metrin pituisesta ulkoseinästä. Rappauksen takana on hiekkainen/irtoileva pinta. Voisikohan tasoittaa (ehkä enintään 3 cm) HusFixillä. Olen lukenut, että sitä voi myös hioa.
En välitä, vaikka olisi edullisempia tuotteita, haluan, että siitä tulee mahdollisimman hyvä/helppo korjata.
Olen lukenut, että voi käyttää pölynsidonta-ainetta (esim. BetSil) joissakin tapauksissa vahvistaakseen rappauksen/betonin pintaa. Olisiko hyvä idea suihkuttaa pölyn sidonta-ainetta ennen HusFixin tasoitusta saadakseen jonkin verran kiinteämmän pinnan taakse?
Aion maalata jonkinlaisella diffuusion avoimella maalilla myöhemmin.