Terve! Olin ulkona työmaalla, jossa katto on 17 metriä pitkä ja 7 metriä räystäältä harjalle, joten ei mikään pieni katto. Yhdelläkään näistä kattotuoleista ei ole alaosia (luulen, että se on oikea nimi, piirsin kuvan).

Nyt on niin, että minulla on katto, joka on 4 metriä pitkä ja 6 metriä räystäältä harjalle. Minun kattotuolissani ei myöskään ole alaosia. Vain tukia ulkoreunoilla. Onko tämä kestävä?

Olen ollut yhteydessä muutamiin rakentajiin, ja heidän mukaansa alaosa on ehdottomasti välttämätön. Kuitenkin otin yhteyttä kattotuolitehtaaseen, ja he sanoivat, että sitä ei yleensä tehdä, mutta se ei ole vaarallista. Ketä hittoa pitäisi kuunnella?

Kuva 2 näyttää miltä kattotuoli näyttää.
 
  • Kolmion muotoinen kattoristikko, jossa on yläosa merkitty "Den finns" ja alaosa "FINNS INTE", kuvaa puuttuvaa alavartta tukirakenteessa.
  • Kuva piirretystä kattotuolin rakenteesta ilman alatukea, kaksi pystytukea näkyvissä, nuoli osoittaa kohtaa, johon alatuki puuttuisi.
Hei Bananaosten,
sinun täytyy olla hieman selkeämpi.
Kuva yksi: Se on olemassa, ei ole olemassa: MITÄ on olemassa ja mitä ei ole. Vaikea ymmärtää.
Kuva kaksi: Roikkuvatko pystytukipilarit ilmassa? Eivätkö ne seiso minkään päällä?
Kuinka vanha talo on? Mitä tarkoitat sillä, että katto on neljä metriä pitkä?
Ehkä voisit piirtää kattotuolin kunnolla, mittojen kanssa, ja miltä tuki näyttää.

//KoW
 
Tarkoitat varmasti under-ram. :)
 
Kunhan ulkoseiniä yhdessä pitävä bjälklag on olemassa, en näe siinä mitään vaaraa.
 
tai liimapuupalkki ylhäällä, joka kantaa kuorman räystäille / kantaville seinille rakenteessa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.