Mikä näyttää parhaalta teidän mielestä, laajennuksen pitkille sivuille näyttää tältä kuin kuvassa.

Joko laudoittaa kattotuolin ja laittaa lautoja ulommaisesta kattotuolilaudasta aina paneeliin asti (sininen katkoviiva)
tai naulata vinosti sisäänpäin-ylöspäin kattotuolinsäännön alapuolelle (kokovihreä viiva)

Kysyn, koska sisälaudoitus tulee olemaan tuskin 40 cm paneelista ulommaiseen kattotuolilautaan, mikä mielikuvissani on melko leveän näköinen. Vaikea selittää...ymmärrättekö mitä tarkoitan?

• Laajennuksen katon rakenteet, joissa näkyy katon lippa ja vaihtoehtoiset linjat brädien sijoittelulle: sininen pystysuoraan ja vihreä kulmikkaana.
talossani se on kuten sininen viiva, mutta noin 0,5 m ja mielestäni se näyttää ihan hyvältä.

näyttää tältä meidän mökillä, suurin piirtein kuin sinun sininen linja.. anteeksi cropattu kuva, mutta 100kb rajoitus aiheutti vähän ongelmia minulle.

• Pieni osa puutalon katosta ja räystästä, jossa näkyy metallinen sadevesikouru ja punainen seinä.
Näyttää hyvältä Marko - Seurasin sinun linjaa ja nyt tulee peruspaneeli 21x120 ja asennan sen kuten sinä teit. Mutta koska se on pontattu ja niitä yhdistetään, niin tuuletusaukot tulevat ulospäin luulen.

Muuten on aika yleistä, että vain naulaat tavallisia lankkuja jättäen ilmanvaihtoraon väliin. Älä unohda hyönteisverkkoa, riippumatta siitä, mihin asetat ilmanvaihdon.

kiitos gluecifer. Kuten hemmapularen sanoo, käytä lautoja ilman kieltä ja jätä rako lautojen väliin ullakon tuuletusta varten, näin minäkin olen tehnyt.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.