Näyttää siltä, että ruuvit ovat saaneet liian vähän tasoitetta, joskus tarvitaan tasoittaa kaksi kertaa tai useammin. Nauhat näyttävät saaneen ilmaa alle ja kuplivat. Yleistä, että näin tapahtuu, kun joku kokeilee nauhan tasoittamista ensimmäistä kertaa.
Se tapahtuu, jos painaa nauhan liian ohueen tasoitekerrokseen vai mitä?K kniv sanoi:
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 414 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 414 viestiä
Täytenä amatöörinä olen oppinut, että ensimmäinen maalikerros on vain osoittamaan, missä olen missannut tasoituksen, toinen kerros osoittaa pienemmät virheet ja epätasaisuudet, jotka olen missannut, ja vasta kun pääsen kolmanteen kerrokseen, odotan, että minun ei tarvitse tasoittaa ja hioa ennen neljättä kerrosta, mutta en onnistu siinä joka kerta.
Pointtini on, että jatka vain työskentelyä, kunnes olet tyytyväinen lopputulokseen. Ammattilaiset maksavat paljon, mutta saavat työn hyvin tehtyä heti (useimmiten), kun taas me hieman vähemmän lahjakkaat/kokeneet joudumme käyttämään hieman enemmän maalia, tasoitetta ja paperia ennen kuin lopputulos on hyvä
Pointtini on, että jatka vain työskentelyä, kunnes olet tyytyväinen lopputulokseen. Ammattilaiset maksavat paljon, mutta saavat työn hyvin tehtyä heti (useimmiten), kun taas me hieman vähemmän lahjakkaat/kokeneet joudumme käyttämään hieman enemmän maalia, tasoitetta ja paperia ennen kuin lopputulos on hyvä
Klikkaa tästä vastataksesi




