C
B Boolean sanoi:
Luulen valitettavasti, että kierteet pysähtyvät
Paina torx-kärki reikään, jonka olet porannut, polygripin/ruuvipuristimen avulla siis.

• Tykkään
Workingclasshero
  • Laddar…
Oletusvinkkini: ATF-öljy ja kärsivällisyys.
Lämmitä kuumailmapuhaltimella, jos se ei aiheuta tulipalon vaaraa. Lisää muutama tippa ATF:ää ulkonevaan pään osaan takapuolella, jolloin se imeytyy helpommin sisään.
Odota.
Toista 1-2 kertaa päivässä viikon tai kaksi, niin se on luultavasti irti sitten.

Ongelma on ratkaistu .. tai ainakin poissa. Yritin porata uraa ja sitten käyttää vähän talttaa kevyellä paineella. Oletan, että yli 50 vuotta paikallaan ehkä vaikutti. Liitän kuvia

Kiitos hyvistä ja uskomattoman nopeista vastauksista!!

• Pyöreä reikä valkoisessa seinässä katon rajassa, lähellä kulmaa. Seinän rakenne on paljastettu ja osa maalia on lohkeillut.
  • Rikki mennyt, porattu metallikappale ja katkennut ruuvi puupinnalla, korjauksen jälkeen.
  • Taltta ja puu: Nähdään metallin pala ja maaliviiva, mahdollisesti korjauksen jälkeen, puupinnalla.
  • Surullinen
  • Tykkään
InsidersUnited ja 3 muuta
  • Laddar…
C cpalm sanoi:
Paina torx-kärki poraamaasi reikään käyttäen polygrip-pihtejä/ruuvipuristinta siis.
Fiksu

B Boolean sanoi:
Smart
Teen niin ensi kerralla :)

PS, ruumiinavaus osoitti, että olin luultavasti vailla mahdollisuuksia. Materiaali näyttää täysin hapettuneelta ja osoittaa maalijäämiä urissa :)

B Boolean sanoi:
PS, ruumiinavaus osoitti, että olin todennäköisesti vailla mahdollisuuksia. Materiaali näyttää olevan täysin hapettunut ja osoittaa värijäämiä urissa :)

• Metallinen pultti, joka on kiinnitetty puupintaan, kuvattuna sivusta.
Mja...öljy liuottaa oksidin, viikko tai kaksi, joten...

• Tykkään
Boolean
  • Laddar…
T
B Boolean sanoi:
Ongelma on ratkaistu .. tai ainakin poissa. Yritin porata uran ja sitten käytin hieman talttaa kevyesti painaen. Oletan, että 50+ vuotta samalla paikalla saattoi vaikuttaa. Liitän kuvia

Kiitos hyvistä ja erinomaisen nopeista vastauksista!!
Hienoa, käytit minun ratkaisua! ;)

• Tykkään
Boolean
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.